laupäev, 16. jaanuar 2016

16

Raamatukogusaaga jätkub. Mulle on siin meeldima hakanud. Nt kui ma kodus õpiks eksole.. Noh, sellest ei tuleks elu sees midagi välja, AGA... siis ma arvaks, et ma olen siin maamuna peal ainuke, kes õppima peab. Siin ma näen isegi täna, laupäeval, inimesi, kes veel õpivad. Ma polegi ainuke, ülla ülla :D Meeleolu loomiseks ostsin omale 0klaasiga prillid ka. Vbla täisdebiilsus, aga õhkkond peab olema õige, siis saan õppida :D Ma ei saa õppida kodus, ma pean õppima raamatukogus. Ma ei saa õppida mugavates riietes ja lasta sokkis ringi (nagu osad siin teevad v istuvad rätspaistmes vms), õige riietus ja meeleolu ja keskkond ja jutud peavad olema. Nii et, siit tuleb picture of the day :D

Also song of the day, mille ma eile avastasin Adami viimase plaadi pealt. Ma arvan, et täna replayb see laul kogu aja, mille siin veedan. Äpp ütleb, et 95 päeva veel, mil me kohtume!! Matt ikka tuletab mulle vahel meelde, et "he plays for the same team", mis on väga kena viis kellegi kohta gei öelda, aga mis siis no. See Adam on sego vend ja ma jumaldan teda ja tema häält ja välimust ja 20 aprill me Hedvigu ja Mattiga ta kontserdile läheme! (love :D)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar