reede, 15. jaanuar 2016

11

Meie vahetuse crew! Paremalt kokake on meil soomlane, Matt tema kõrval inglane. Alguses oli väga imelik, mõtlesin, et kuidas ma nüüd Mattiga koos tööle hakkan, sest päris nii inglise keelega ikka ei ole nagu eesti keelega. Mida iganes ma mõtlesin, nüüd ma ei kujuta ette, et kellegi teisega vahetuses oleksin. Üritan ikka eesti keelt õpetada talle ja vahel ütlen midagi eesti keeles, kuigi nii hea on inglise keeles kogu aeg rääkida nendega :D Olen isegi eestlaste lauda läinud ja inglise keeles hakanud rääkima, sest eelnevalt olin just Mattiga rääkinud :D See on cool, sest kes teab, milleks see keelepraktiseerimine kunagi vajalik on, wink-wink :D

Pulli meil saab kogu aeg ja kõik on toredad inimesed. Lähed hommikul tööle ja näed naeratavaid nägusid. Ja see on tore tunne.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar