neljapäev, 16. juuli 2015

Töö

Noh jah, sellest oleks palju kirjutada, aga kui ma hakkaks siin seda teemat sügavuti lahkama, tuleks see postitus suht ropp. Ma pole sellest kirjutanud ka, sest sellest on nii imelik kirjutada ja no kuidas ma selle siia ikka kirja panen. Kui ma sõpradele kirjutan/räägin neid momenteid ülemusega, siis mõni naerab, mõni küsib, kaua ma seda veel kannatan, mõni soovitab klaasiga vastu pead lüüa jne :D Krt ma mõtlesin, et ma kirjutan natuke, aga ei mul on imelik temast siia kirjutada. Nii et jääb ära. Aga midagi hullu ei toimu, funi saab ja iroonitseda ja me saame hästi läbi. Ütleme nii, et kuna ma olen seal plikadest kõige chillim ja blond ja selline ninnunännu plikake nagu ma olen, siis minuga suhtleb ta täiesti teistmoodi.

Aga ärge arvake, et ma vahel õiendada ei saa :D Saan mina ka, sest nii kui köögis kiireks läheb on räme pressure peal ja kõik saavad vastu päid ja jalgu :D Mitte alati, aga vahel küll. Õnneks on mul suht suva, ühest kõrvast sisse ja teisest välja. Mul on isegi siis vahel naeratus näol, kui ta õiendab, sest mul nii savi :D Närvi nats ajab, kuidas aru ei saada, et ma ei saa alati toitu KOHE TÄPSELT SEL HETKEL võtta, kui ta valmis saab, aga eks ma lepin sellega :D Kui see siiamaani pole kohale jõudnud, siis on suht lootusetu seis ja mu seletus, et olin nt lauas või viisin jooke, on suht mõttetu. Kohe peab, kiiresti peab, sekundi pealt noh :D Aga kui see hetk möödas on, on kõik jälle sõbrad ja see teine osa on temas tagasi :D

Fun fact! Praegu panin ühes chatis tähele, kuidas mulle on hüüdnimed tekkinud :D Stelma tuli maitea kuna, ammu, aga nüüd jälle täies hoos kasutuses, ja teine on Stellur/Stellar, i like :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar