neljapäev, 30. juuli 2015

Partypost

Alates jaanidest on elu üks pillerkaar olnud. Ei, alates mu sünnast, mis oli veits enne jaane. Ja nüüd siis homme saab NÄDAL viimasest peost. Alates juuni keskpaigast pole seda juhtunud :D Ja siis keegi ikka kommenteerib vahel, et jälle peole jne. No ma ei tea, ilmselt kõigil ei ole siis selliseid ägedaid peoseiklusi nagu mul :D Aga mina pole ka see-eest selline, kes mõtleb, et oh vaataks täna head filmi ja jooks veini või et oo teeks vessarit ja jooks siidrit. Ma niisama just for fun kunagi ei joo. Kui ma hakkaks üksi kodus teleka ees dringitama, mõtleks ma ilmselt, et no nüüd on küll alkoprobleemid majas :D Kui joon, siis lähen peole. Kui ei lähe, ei joo ühte siidrit ka nsm. Selline napsutamine on minu silmis pointless.

Eeeniveeis. Ühel esmaspäeval kogunesime Raadihoodi, mängisime Aliast, tegime vessarit ja lõpuks mängisime Bussijuhti. Vein on selline gurmaanide jook, et paha hakkab :D Ikka mängid veiniga Bussijuhti, pohui et seda fääncy toidu kõrvale nautima peaks. Käisime Püssis. Kahjuks selleks ajaks, kui me Püssi jõudsime, oli karaoke juba läbi :D Läksime Kivisse. Seal oli baarmen ise kivis ja ütles mandi kohta, et "töötab!" :D Väga normaalne :D Seal ajasin ma nt enda klaasi ja lilleveeklaasi sassi ja jõin lillevett lonksu. Vähemalt sai nalja eksole, maitse oli pask, ei soovita :D Läksime kasinni. See oli mu essa kord kasiinos. Marufääncy nägi seest välja ja seal saime 5€ žetooni. Ma nt võitsin 4.70 :D Millegipärast oli see tol hetkel marusuur summa ja võtsin välja, kuigi oleks ju võinud edasi paugutada tasuta saadud raha eest :D

Shootersis on ka maruäge olnud. Nii kahju, et see suvel aind nvl lahti on. Pidime ühel kolmapäeval europeol sellepärast käima ja no halloo kes käib europeol ja cts??!? :D Need Shoodi shotid, oomaigaad. Üks pidu ma läksin järgmine päev tööle ja panin plaani paika, mis ajast enam ühtegi shotti ega asja ei võta, ütlesin teistele ka, et ei mingit jooki enam mulle EKSOLE :D Hahaaa...
"Stella, võta üks veeeel!!"
"Üks shott on veel alles, joo ära!"
"See on ausõna viimane!"
"Aga, Stella, see on su lemmikshott ju!"

Jepp, kell 6 istusime taksoga drive-inis :D Ja kui ma kella 2ks tööle läksin, oli tööl kõige hullem päev EVER. Sellesmõttes et milline sittt tuju ülemusel oli, kuidas kõik kiskus viltu ja kuidas seal karjuti. Mina mingit jama kokku ei keeranud ja sõimata ei saanud, aga see üldmeeleolu ja kuidas teised said võtta... See oli esimene hetk, kui ma panin käed näo ette ja mõtlesin lihtsalt, et TAHAN KOJUU. See oli julm. Aga nohh, peab leppima, et vahel on ka selliseid päevi. Esimene selline wtf-kuhu-ma-tööle-tulin päev oli mu sünnipäeval :D Good timing.

Päris nauts on siin olnud, kui oleme Raadihoodis lamamistooli ja värgid välja vedanud, grillinud ja vessarit teinud. Krdiii hea on ikka see, et mul siin aed on!

Pühapäeval käisin 8-aastaste jalkaturniiri vaatamas. Nii naljakas. Mingid väiksed kobad pädad siblivad ringi ja no nagu lastega ikka, saab neid naerda :D

Vot siis nii.

Ostsin herneid, mustikaid ja maasikaid! Niiihea värske kraam ja deem, herneisu tuli nüüd peale



Tööl olen ma ikka always smiling, ma isegi ei tea miks, aga olen! Pärnus küll ei olnud minu arust :D A ma võin nüüd vabalt naeratada ka siis, kui servette teen :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar