neljapäev, 4. juuni 2015

Uus kodu

Tegin mõned pildid majast. Mõned, sest maja on suur ja kõike üles pildistada ei viitsiks ma eniveis. Mina, endine fotograaf Tallinki laevalt, ei tohiks küll nii sita kvaliteediga pilte aktsepteerida ja siia üles uploadida, aga noh, who cares eksole. Leidsin kodust ära kolides ka pilte lõpetamisest ja mõned teised ka, seega panin need oma rohelise seina peale, et see veits ilusam oleks. Ja noh, nüüd ongi. Ahjaaa leidsin sünnaks klassivendadelt saadud mopeedi registreerimistunnistuse. See tuletas meelde, et ma olin Mopp ju kunagi koolis :D Kes ei tea seda teemat, siis kunagi klassivennad avastasid, et mu nimi on Stella ja Stella oli/on mingine veneaegne mopeed. Ja siis ma olingi... Mopp :D Jõulude ajal olin ma DJ Mopp, sest ma lasin mingil jõuluevendil klassis juukarist mussi :D Tra praegu mõtlen nendele mopinaljadele ja irvitan siin :D

Sellega tuli mul nüüd meelde laupäevane klubiskäik, kui ma kahte vana klassivenda nägin, kellest üks oli see põhiline mopitaja, ja ütleski mulle "tsau Mopp!" :D Väga normaalne :D Tore, et ainult Otepää klassivennad sellega kursis on, sest Stella on ikka parem ja ilusam nimi ühele blondile pliksile :D










Mul on olnud mõned "erilisemad" hetked tööl, millest ma mõtlen veel, kas kirjutan või ei. Ma ei taha küll, et kõik hakkaks arvama nii nagu Stef, kui ma talle neid lugusid esmaspäeva õhtul rääkisin :D Ahjaa, esmaspäeva õhtu oli ka toredake. Käisime ühe kuti master degreed tähistamas, või noh... Nemad tulid mu töö juurde shampust jooma ja kui lõpetasin, läksime Püssi shampust jooma :D Tore oli tähistada kellegi master degreed, kui endal lihtlabase baka kättesaamisega raskusi on :D

Vaatasin eile kalendrisse ja see juunikuu tuleb ikka üks ulmekiire kuu. Ja need üritused, kuhu minna tahan, on vabadele päevadele ka veel jopanud! Nii et tuleb kõvv kuu. Nvl olen nüüd Lennunduspäevadel tööl, mis pidi ka lahe asi olema. Näeb neid trikilennukeid ja siis saame ise veel pärast erinevaid atraktsioone seal läbi käia, coolcool :D

Cya

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar