esmaspäev, 15. juuni 2015

Prn->Trt

Sõidan nüüd Pärnust tagasi Tartusse ja loodan nii väga, et need kaks eksamit saavad nüüd tehtud. Läbikukkuja ei taha ju keegi olla :D Eile oli vaja muidugi täiega kruiisimas käia, poh et ise tegelt õppisin. Mis siis ikka, fun first, studying second. Eksamit nähes ei vandunud ma enda peas nagu vanakurat ise, nagu mul nii mõnigi kord varem on juhtunud, kui social life õppimist seganud on. Pigem tuli mulle meelde, kui vähe ma pingutama pean, et asjad meelde jääks. Peab natuke lugema, natuke kõva häälega kordama, ükskõik kui veidrad seosed leidma ja voilaa. Mis nüüd ei tähenda muidugi seda, et eksamid tulevad A+-id. Nagu teada värk on, on eksamis ka sellist asja, millest elu sees kuulnud pole või midagi, mis häguselt kuskilt koidab, aga päris kindel nagu pole :D

Muud värki nagu pole vist kirjutada, homme on töö ja sünks ja siis nüüd eile tuli mõte, et tegelt võiks kolmapäeval peo ka teha. Mitte sünnipäevapeo, vaid lihtsalt peo :D Ilma sünnakinkide ja söökide ja mängudeta. Alguses mõtlesin, et lihtsalt kirjutan, et võib läbi astuda, kooki süüa (mille ma siis nüüd tegema pean) ja juttu nsm rääkida. A nüüd vist tuleb õhtul ikka nats tina ka panna :D Kuidas siis muidu??


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar