laupäev, 13. juuni 2015

How's that possible

Olin täna päev otsa kodus, et õppida. Seda ma küll ei teinud, vaid muudkui googeldasin au pairide blogisid, et uusi ja huvitavamaid lugeda. Ja noh, leidsingi ja lugesingi. Ja ei õppinud täna, aga ma olin kodus ja terve päeva jooksul kuulsin vaid korra, et keegi kodus oli. Nüüd õhtul käisin kodust ära, tulin tagasi, üks auto on küll maja ees, aga ikka olen ma ainuke siin majas. Ja ma pole tegelikult juba mitu päeva kedagi näinud :D

Mõtlesin siia tulles, et vb jääb siin majas isegi ruumi väheks, aga oi ei. 2 inimest pm ei elagi siin töö tõttu. Ma olen mõlemat kutti korra näinud :D Ülejäänut nelja ikka näeb ja oleme tsillinud ja hänginud, aga nüüd kõik kadunud :D I' home alone! Ja ega mul eriti väiksem maja kusjuures polegi kui Kevinil :D

Eelmine laupäev Lennunduspäevadelt tulles olin ka home alone, mida ma ei arvanud, et siin majas juhtub, aga näedsa. A siis ma öösel üksi majas polnud, sest õhtul tulid osad ikka koju ja noh mulle tulid Otepää kutid külla, niiet polnud hullu. A Raadihood on rahulik hood ja ma vist keerasin alt ukse ka lukku ikka. Siin väga kontrollima ei viitsi minna, päris mitu korrust kõmpida :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar