neljapäev, 14. mai 2015

Vaatasin esmaspäeval "Revenge" viimase hooaja grandfinale osa ära. Eelviimast osa vaadates tuli mul juba nutt peale, sest miks nii hea asi otsa saama peab.. Mina ei tea noh.. Ma ei ole paljusid seriaale vaadanud, nagu enamik vaatab alustades "Grey anatoomiaga" jne ja kuigi ma pole seda näinud, siis ma ei usu, et ükski teine seriaal "Revenge'ist" parem on. Not possible. See on nagu fiftyshades filmiga... Et kui vaatad selle filmi ära, siis tahaks veeel ja veel edasi näha või uuesti sedasama ja midagi muud nagu pärast sellist filmi ei oska vaadata, sest SEE oli nii hea ja teistel filmidel on raske selle levelini küündida. Tegelt filmiga vist nii polnud, aga raamatuga küll :D Ja selle seriaaliga ka. Vaatasin viimase osa ära ja siis mõtlesin, et mida oma eluga siis nüüd peale hakata. Why do all good things come to an end?

Elama peab hakkama!! Õppima peab!! Eksamid on vaja ära teha ja nädala pärast kooli minna ja mida iganes. Kuna see piin küll lõpeb ometi?? :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar