reede, 29. mai 2015

Uus töö, uus kodu, uus elu

 No kirjavigu oli eelmises postituses ikka normilt, aga who cares, ma ei viitsinud neid parandada. Panin tööl kolm päeva jutti, hpmme vaba ja kolimise päev ja siis jälle kolm tööpäeva. Oh seda elukest :D 


Mõni asi on ikka töö juures raske. Füüsiliselt raske! Seal on toitudel erinevad taldrikud ja taldrikud on ülifancyd ja osadele toitudele käivad klaaskuplid peale ja taldrikul on mitmeid detaile, mis seal peal driftivad. Okei, nendega saan hakkama, kõnnin aeglasemalt ja üritan tasakaalu hoida, et jumala eest mitte midagi maha pillata. Aga no eile nt oli mul laud, kuhu joppasid kaks nii rasket taldrikut, et ma lihtsalt ei saanud kahte taldrikut korraga võtta, sest need olid nii RASKED! Päriselt noh, taldrikud on rasked ja pooled korrad pean ma tee peal palvetama, et mul midagi maha ei kukuks ja jõud otsa ei saaks. Paremasse kätte ma saan võtta, aga vasakusse ma ei jaksanud. Ma täiesti päriselt pean hakkama käemuskleid kasvatama. Ja kui ma lauda raskemate taldrikutega ära jõuan, siis on kriitiline hetk taldrikute lauale panemine :D Teised ütlevad õnneks ka, et taldrikud on rasked, aga no mina palun... Ma arvan, et ma olen nende kolme päevaga juba nii palju käsi treeninud, et enam ei pea ma kellelgi teisel paluma veepudelit lahti keerata, sest ma ise ei jõua :D

Aga tööle minnes on hulll nostalgia peale tulnud. Hommikul kõnnin tööle läbi kesklinna ja Raekojaplatsi ja siis veel natuke Rüütli tänavalt ehk siis pm peatänavat pidi nagu Calellaski. Kõik askeldavad, panevad terrasse välja, teevad jäätiseputkasid lahti jne. Täpselt nagu Spainis ja nii mõnus on. CA asub ka pm Rüütli tänava nurga peal. Nurga peal on MeatMarket ja CA kohe kõrval. Kui vaiksem hetk oli, siis tšillisin väljas, sest nii mõnus soe oli ja inimesi õues tohhuijaa ja täna nt olid kõrvalmajas pulmad. Registreerida saab seal ja maja ette sõitis eluuuuvinge vanem katuseta auto. MeatMarket paneb õhtuti mussi normilt üürgama ka, jumalast mõnus oli täna terrassi kokku panna, kui selline diskokas käib :D Meil ilmselgelt need aeglasema taktiga lood :D

Homme siis kolin Raadile. Suht linna äärde. Kui kodu lähedale poodi minna, siis on linnasilt sealsamas ja pood on ikka väga lähedal :D Aga ma ei koli õnneks kolmandat korda Säästuka juurde!! Kodupood pole faking Säästukas, kus kakskendneli seitse parmud tina panevad, such win, saan Selveris käia :D Kui ma esmaspäeval seal vaatamas seda maja käisin, siis oli selline tunne, nagu polekski Tartus enam. Nii rahulik, vaikne, roheline... Maja on vist mingi neljakorruseline?? Keldrikorrus, kus ka keegi elab, siis esimene korrus, kust sisse tullakse, teisel korrusel on köök ja köögist saab terrassile + kellegi tuba, kolmandal korrusel on elutuba + kellegi tuba ja neljandal on kolm tuba vist. Ma olen ka seal. Suht suur maja ühesõnaga ja suht palju inimesi :D 7 vist pidi kokku olema :D Kahte neist nägin esmaspäeval, ülejäänud on üllatus. Aga peale minu on seal ainult üks tüdruk ja too pidi ka suvel kunagi ära kolima, et noh jah :D Aga mulle seal meeldis, palju ruumi, hoov, grill, saun, inimesed jne. Maja nats ligadilogadi on, sellesmõttes, et mingid liistud olid lahti ja katusealune mingit mõttetut manti täis jne, aga vast saab hakkama :D Muidu ikka eurokas ja suvel ju niii hea, kui saad hoovi peale murule astuda.

A, eelmine laupäev. Juuksed on kahtlased i know, see oli siis, kui ma toonivat palsamit valesti kasutasin :D

Markkol on küll väga sõbralik nägu btw
Bitchface on korralik mul
Vetsuselfar
LILLAD mu juuksed nüüd küll ei olnud, see mingi loll peegeldus ma ise arvan :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar