esmaspäev, 11. mai 2015

noh

Miks siin vaikus küll on?

Sest teate mis... Kui mõtlen nüüd, siis see elu on olnud JÄLLE üks tööotsimise saaga ja pidude eri ja õppimine. Noh õppimisega alustasin eile, aga ükskord varem käisin Pärnus ka koolis. Eksamiteks õppimine pole mu cup of tea. Õppimine pole ÜLDSE mu cup of tea. Jeebus noh, saaks ma selle paberi endale lihtsalt osta, ma ostaks. Ma ei jaksa enam õppida nii.

Pidude poole pealt tulevad meelde erinevad õhtud Maasikast ja Shootersist ja Püssist ja Rüütlist ja Atlantisest ja CTst ja Võsult ja EMÜst jne. EMÜ torni jõudsin Öölaulupeo ajal, täielik partyhouse oli see sel õhtul :D Kogu 15korruseline vms torn üürgas mussi lihtsalt :D Võsul oli Triinu 22, mis oli mitme päeva event. Tore koht, ägedad inimesed ja kõva pidu :D Püssis polnud ma ka mingi mitmeid aastaid vist käinud, viimati siis, kui Otepääl veel elasin ja ühtedele kuttidele kainekas olin. Eniveis, jõime siis Püssi Punast, sest ma nt polnd seda varem proovinud, aga see on ju niiii legeeee, siis pidi :D Ülikahju, et ei olnud karaokepäev. Cocolocos laulmist ja kogu seda möllu seal ma igatsen nüüd juba küll. Niiiii väga tahaks Cocolocosse, näpud püsti visata ja laule kaasa kõigiga laulda (karjuda) :D Ülejäänud kohad on tavaline Tartu... Ehk siis sigavinge ja kõva.

No ma loodan, et ma saan tööle juba. Üks koht on soolas, aga küss on selles, kas see mulle meeldib. Ma olen marupirtsakas pärast B-d ja näen tavaliselt kohtades enne miinuseid kui plusse. Nüüd ma räägin endale, et ei pirtsuta nii palju ja tuleb leppida sellega, et sellist teist kohta nagu B ei tule. St et kõik süsteemid ei ole nii paigas nagu seal, ei peagi tööle minnes olema selline tunne, et läheks nagu koju (no et nii kodune on olla liccalt) ja kõik inimesed ei peagi olema sellised nagu B-s olid. Eriti kokad. Kõik B kokad olid niiiiheadtoredad, rohkem nagu sõbrantsid kui kolleegid ju :D

Äkki homme viitsin natuke pikemalt sellest töövärgist kirjutada, sest selles osas olen ma küll Tartus natuke pettunud :( 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar