laupäev, 4. aprill 2015

tinderileiud

Kuigi ma olen ammuilma sellest Tinderi vaimustusest üle saanud, siis see äpp on mul ikka alles ja ah ei.. Alles ma tinderdasin Rootsis kohe hommikul rootsi kutte. No ja kuna ma tahtsin praegu ühest tinderikutist kirjutada, siis mõtlesin, et räägin mõnest toredamast tinderihetkest veel :D

Võin ette öelda, et ma olen väga väga arg inimene. Suvel käis Pärnust ja seetõttu ka Tinderist palju turiste läbi, kes olid nagu heeey let's go out jnejne, et noh kas peole või linna näitama või mida iganes :D Siis nendega lõpetasin kohe kirjutamise, sest ma ei julge niisamagi kellegi võõraga kokku saada, et noh läheks välja. Mul hakkab süda peksma ja nii hirmus tundub see :D Mis veel siis kui keelebarjäär ka on ja what ever. Ei ma ausalt olen ise ka mõelnud, et milleks see Tinder mulle, kui keegi on küsinud, et noh kas oled kellegi leidnud ka vä. Ja ma siis vastan, et ei nalja teed vä, ma ei julgeks kellegagi kokkugi saada :D Mõnda aga ikka olen näinud... Üks tinderi match nt tuli sügisest kolledžisse, mõnda Tartus juhuslikult trehvanud, aga noh niisama lobisenud ma olen ikka rohkematega :D Aa, ühe venna unustasin täitsa ära, kes on ainuke tinderileid, kellega kokkusaamine nagu oligi täitsa plaanis. Õnneks oli selline täiega minu-inimene, kellega kõik matchis- jutt ja iseloom ja huumor jne. Ja ma rääkisingi temaga päris pikalt iga päev ja siis kui oli lõpuks nii, et "olen homme Pärnus, näeme" No siis oli boooše moi. Ma täpselt ei viitsi rääkida miks ja kuidas, aga miiting oli Portas (ta oli tööl) ja mul oli Marleen kaasas ja ikka mu süda peksis ja hääl värises ja kui me edasi läksime, siis oli OOOH SUCH A RELIEF! Vahepeal läks M ära ja ma käisin Portas veel ringi ja enne äraminekut kõndisin ta juurest uuesti mööda ja siis enam ei olnud nii hirmus rääkida, aga kui ma pärast Bumerangi maha istusin, siis rääkisin küll kõigile suure õhinaga, et nänänä mis mina tegin ja olin ikka max level uhke, et nii (tegelikult enam mitte nii võõra) inimesega kokku julgesin saada! Suht mannetuvärk tegelikult :D:D Teist kohtumist põdesin ka, aga siis edasi oli kõik juba normaalne :D

Nii et minus ei ole seda inimest, kelle võiks välja deidile kutsuda ja ilmselt sellepärast pole ma kunagi ühelgi pärisdeidil käinud. Süda hakkab mõttest juba puperdama nagu mingit õudukat vaadates ja ise mõtlen, et kuidas võõrad inimesed küll julgevad nii kokku saada :D Kui tänaval kellegagi kokku jookseks, oleks jumalast lamp, aga just see nt et nii, teisipäeva õhtul kell 7 lähme kinno! Nõup, never gonna happen :D Äkki on selline foobia olemas nagu päriselt ka ja ma ei olegi lihtsalt mingi argpüks? Google ütleb, et jah, ma pole argpüks, vaid mul vist ongi päriselt foobia - sarmassophobia! :D Just sayin, et see käib selliste inimeste kohta, keda ma piisavalt pikalt ei tea/kellega ei ole harjunud vms. Noh suht loogiline ka, et sõpradega niimoodi deitimas ei käida ja kellegagi aasta pärast tutvust ka vist sellisele deidile ei lähe :D Enivei, tinderileiud..

Üks selline vestlus nt:

X: Tere, kas Katrin on sinu õde?
Ma: Mis asja?
X: Lihtne küsimus ju :)
Ma: Kust see tuli?
X: Puu otsast
Ma: :D ei ole
X: Kuhu need helerohelised silmad siis täna lähevad? :)
(mul pole tegelt helerohelised silmad, just sayin :D)
Ma: Kuule see küsimus. Kas see oli sinu viis rändom inimesega juttu alustada? :D
X: Ei miks ma peaks. Lihtsalt sa oled ühe minu tuttava Katriniga väga sarnane, arvasin, et 99% õde.
Ma: No ma olen siin igasugu variante näinud, kuidas vestlust alustatakse, sellepärast..
X: No siis ei tohiks midagi üllatada ju
Ma: Ei üllatanudki, see oli lihtsalt wtf mis krdi küsimus kohe alguses :D
X: Ei saa aru, mis seal wtf oli. Tavaline küsimus. Ok ei küsi siis enam midagi
Ma: Omg

Tra mv palun :D Ma mäletan, kuidas ma pidasin endaga tollel hetkel sisemist võitlust, et mitte lihtsalt "omg" kirjutada vaid midagi sellist nagu "tra mees sa päriselt kirjutasid praegu nii v? päriselt solvusid v? KUI VANA SA OLED????" Aga siis ma mõtlesin, et mida ma ikka hakkan lambist huiama, las ta olla. Sellessuhtes ega ta ju midagi ei teinud ja minu viga, et ma teda sekundiga enam ei sallinud :D Vanust 25+ kusjuures ja piloot :D

Väga lühike vestlus jälle:

X: Hello
Ma: Tahad inglise keeles rääkida?
X: Huh pole vaja :D
Ma: Huh joppas, ma polekski osanud :D
X: Ole nüüd, see tänapäeval võimatu pm
Ma: Ok, rohkem irooniat ei kasuta..

WTF. Oleks ma öelnud nii nt prantsuse keele või hiina või vene keele kohta! Inglise!! Kas ma tõesti eeldasin liiga palju ja tegelt on see täiesti okk, et kutt irooniale pihta ei saanud? Kui keegi ütleks mulle, et ta ei oska inglise keelt, ma automaatselt vist jääks poole jutu pealt vait, sest kui on tõesti olemas noor inimene, nt minuvanune umbes, siis kuidas see võimalik oleks, et ei oska inglise keelt rääkida? Kus see inimene peaks olema elanud? Noh jah igatahes, rohkem me ei rääkinud :D Aaa... Mul tuli just meelde, et see Karksi-Nuia dramaqueen modellisaates ei osanud ju inglise keelt! :D Elu ikka üllatab...

Järgmine:

X: Tšau

Ja nii see ka tegelikult jäi. No ma ei suutnud vastata inimesele, kes kirjutas tšau selle kuradi š-iga!!! Ma ei tea, ilmselt minu kiiks, aga samas see on vist ainuke selline tsau, mida ma näinud olen :D Väga pikkka aega..

Next:

X: Üheksastes uudistes teatatakse, et oh shiet, et teadlaste viimane aidsivaktsiin läks nihu ja algamas on zombide apokalüpsis - sul on loetud tunnid, et end varustada. Mis on su weapon of choice?
Ma: Diip shit
X: Iseenesest hea vastus, aga kardan, et zombide vastu poleks see kõige tõhusam. Them being dead and all.
Ma: Endiselt oled diip mees
X: Vahel imestan isegi
Ma: :D usun

Nojah, ei kommenteerigi seda kuidagi :D

Next:

X: Woww
Ma: Wadap
X: Ilusad pildid olid, nüüd ainult üks alles :D
Ma: Pildid jah ilusad, ma ise pole :D
X: Ära jama :D
Ma: Tavaliselt ei jamagi

End of conversation. Ilmselgelt hirmutasin ära, sest "pildid on ilusad, aga ma ise pole" :D Nüüd töötades fotograafina.. Kui keegi ütleb, et eieii mina olen nii ebafotogeeniline või kole vms, et ei taha pilti lasta teha, siis ma ütlen vastu, et aga meil on hea kaamera (ja photoshop - oleneb muidugi inimesest, kõigile ei saa ju nii öelda :D)! :D Ju oli mul ka hea kaamera :D

Next:

X: Hei Stella, oleme aktiivsed
X: Praegu online, ma mõtlen
Ma: Ma vist ei viitsi olla :D

Oleme aktiivsed.. No mis asja noh :D

Next:

X: Tere kenake :)
Ma: Kas see viimane pilt on tehtud naljaga või oledki selline?
(Pildil kaks kutti, särke seljas pole, teksad jalas, capid peas, näitavad fakke - noh täpselt sellised ossid, keda Lasnamäel kohata võiks :D)
X: Oleneb mida sa mõtled selle nalja all
X: Pilt ei ole läbinud foto töötlus programme kui seda mõtled
Ma: Nats totter pilt on
Ma: Seda mõtlen

Ja siis kirjutas midagi edasi, aga no mida ma räägin sellise vennaga.. Kirjutada ka ei oska ju. Ja miks ma ütlesin, et "nats totter pilt"? Miks ma küll nii viisakas olin? :D

Okei ma ei viitsi enam neid vestlusi vaadata. Suvel hakkasin rääkima kahe saksa tüübiga ka, kes Pärnus olid ja noh kuna Marleen on suht yolovend, siis ta ütles, et kutsu nad meile. No ma siis kirjutasin läbi häda ja vingumise. Me pidime samal õhtul välja minema ja kuna ma polnud üksi, siis tundus ENAM-VÄHEM okei idee. Eniveis, kuna numbreid me ei vahetanud ja kuna sel hetkel ma netis polnud, kui nad reaalselt olidki maja ees, siis jäi see üritus ära. Ja mul oli megaaaaaaa suur kergendus. M veel tegi akna lahti, et äkki on veel olemas kuskil, aga thnk god, ei olnud :D Siis olen ma Pedaja kutiga ka Tinderis rääkinud, kuigi ma arvasin kogu aeg, et ah päris on tema, sest see jutt polnud küll selline pullivenna oma, aga tegelikult ikka oli staarjuuksur isiklikult :D Ja talvel nt tegin Tinder momenti Pühade Pruuli õllest, sest see oli niiii ilusa ja nummi sildiga :D (tinder moment - teed pildi ja inimesed saaavad seda 24h likeda) ja kirjutasin pildile a'la "Kes mõtles välja pühade pruuli?? See nii nummi ju" Läks 10min äkki ja mulle kirjutas kutt, et tema mõtles ja et on Sakus tootejuht :D Norm.

Rohkem ma ei jõua neid tinderileide otsida ega kirjutada, kell on pool 3 öösel!! Aga ja see tänane vend ka no:

Kunagi varem kirjutas siis mulle, ma ei viitsinud vastata. See on täiesti normaalne, et ma lihtsalt ei viitsi vastu kirjutada ja jätan ebaviisakalt vastamata :D Mille kuradi pärast ma siis üldse kasutan seda?? :D Noh okei. Vastasin ja vaatasin, et 20. 20 ei tundu mulle just eriti noor, eriti kui on veel chance, et ehk on sünnipäev lähedal :D Noh jah, seda seni, kuni tüüp küsis, kas ma Oti uut laulu olen kuulnud. Alguses mõtlesin, et kes see Ott on, aga siis tuli meelde, et jah Lepland ju. No ütlesin, et ei ole. Tema siis arvas, et "kuula ikka, see elu hää laul" Kui mina kunagi kasutasin sõna eluhää (või ei kasutanudki?), siis üle 18ne ma ikka olla ei saanud ju, ma loodan :D Ma ei tea no, see jututeema ja elu hää jäi ikka rõvedalt häirima ja siis ma ütlesin, et kle sa veits nooreke vist veel või miks sa minuga nagu Oti uuest laulust räägid? Ja tema siis vastas täpselt nii: "kui neiu ei tea siis oled jah liiga vana :D :D" ja "ma olengi tinderis et vanemate neiudega suhelda" WTF. Ma olen 21, ma EI OLE vana!! Ma kavatsen neile ka 16. juunil silmi pööritada, kes tulevad mu juurde selle 22viimanetaks jutuga :D Mis siis, et mina tunnen end vahel ikka nii vanana, siis ma krt ei ole vana :D Pigem tunnen ma end mingi tatikana, kes ei jaga ei ööd ega mütsi veel osadest asjadest :D Igastahes sinnapaika see kutt jäi. Mingi loll jutt tuli veel edasi ka, nii et ma ei viitsinud enam reageerida. Ma ilmselgelt ei solvunud, vaid see, mis ta siis lõpuks mulle ütles, näitas, et ta ise on ikka pigem mingi 16 kui 20. Ja noh kui ma oleks edasi rääkinud temaga, siis ma ilma irooniata poleks enam rääkida suutnud, sest juba alguses oli kiusatus niii suur. Ja vahel ma lähen õelaks kätte ära :D

Ja tegelt ei tahtnud ma üldsegi Tinderist täna nii pikalt-laialt kirjutada, aga noh juhtus.. Tajtgsin veel natuke kirjutada sellest laevaelust, aga vast siis enne minekut kirjutan. Teisipäeval algab jälle töö :))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar