pühapäev, 26. aprill 2015

kui tahad olla fotograaf...

... siis fotograafiaoskused on viimased, mida vaja on. On vaja hoopis muud skilli.

1. Rutiin. Sa teed 14 päeva täpselt sama tööd. Iga päev, iga kell, see sama asi! Ei mitte midagi uut :D kui me õhtul Rootsi poole peal söömas käisime, siis kogu aeg olid need samad majad ja saared... Isegi printer ei pannud näkku, et noh nt oleks jõudnud sööma mingi 10min hiljem kui muidu, et teistsugueid maju vahtida. Nope. Same shit every day.

2. Pohhuism. Sa pead olema nagu lhv kutt ja inimesi huiama. Ilmselt saaavd lhv kutid rohkem eisid, kurje nägusid ja sõnu inimestelt kui laevafotograafid, aga siiski, sul peab olema sellest pohhui, et kuigi sa nt tead juba, et sealt tuleb ei. Peab olema pohhui, kui keegi juba kaugelt viriseb, et "ei isssand jumal meie küll pilti ei tee", raputab meeeletult pead ja korrutab "nej tack" või kui sa saad inimese pidama, paned ta jooone taha ära (no värava alla, seal kus enne laevale minekut sadamas pilti tehakse) ja ütled smiiiile ja siis sel tehkel, kui ta rsk peaks smilema ja poseerima, saab ta aru et OI ISSSAND JUMAL PILTI TEHAKSE, NEJ TACK ja minema joookseb.. Peab sul sellest pohhui olema. Sest kui ei ole, siis sa lähed närvi. Nagu mina :D

3. Suhtlemisoskus. See pole mitte niisama, et noh vene keel ja inglise keel ja niisama nagu rääkida oskad. Sa pead teadma, kellega ja kuidas rääkida. Kuidas suhelda lastega, kuidas suhelda vanakestega, kuidas purjus inimestega, kuidas lollidega. Noh nende viimastega mina ei suuda suhelda :D

4. Sleep is for weak. Et noh kui öösel mingi 5 tundi on jumalast enough, siis paki asjad ja mine. Arvesta, et selle 5 tunni jooksul kuuled inimeste lõugamist, laeva rappumist ka. Et noh, vahepeal peab öösel üles ärkama :D

5. Homesick olla ei tohi. Ma tegelt polnud kordagi homesick, sest olen ma ju Pärnus olnud kodust eemal ja Hispaanias. Aga Tartu, sõprade, erinevate ürituste ja pidude ja selle Tartu elu igatsus oli mõlemad korrad. Minu jaoks oli too much 2 nädalat kuskil ära olla ja mitte midagi toimuvast teada :D

6. Enesemott. No seda peab rämedalt olema! Niii lihtne on laeval laisaks muutuda. Töömõttes. Ma ei taha ette ka kujutada, kui hull on seda tööd üksi teha. Ma ei teeks lihtsalt, mõtte vastu on juba ilge vastikus. Ja kahekesi on ka ülilihtne laisk olla, sest kui ei viitsi, siis ei tee ja kui ei viitsi, ei müü. Sest mida rohkem ise teed, seda rohkem müüd.

See töö ei olnud mulle, aga see pole põhjus, miks ma enam tagasi ei lähe :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar