esmaspäev, 6. aprill 2015

kruiisil on alati laupäev

Lähen siis homme Rootsi kruiisile. Kui päris ausalt öelda, siis tegelikult seitsmele kruiisile in a row, aga mis ma ikka siin pikalt kekkan ja teid kadedaks teen :D Kes minuga koos kruiisida tahab, siis tulge ka! Olen nõus alates homsest 2 nädalat kruiisima ja kui kenasti paluda, siis võin pilti ka teha :)) Okok, nali naljaks. Aga kui keegi siiski tuleb, siis palun M/S Romantikaga! Mida see M/S btw tähendab?? Marine ship? Eniveis.. Kirjutan natuke sellest, millest ma eelmine kord kirjutada ei viitsinud.

* Esimene vahetus (vahetuseks nimetame me siis kogu seda aega, kui merel oleme) olin ma 10 päeva. Tegelikult on vahetus 14 päeva ja nüüd ma siis olen ka 14 päeva. Paar päeva enne vahetuse lõppu tuli illllllge erinevate inimeste igatsus peale :D Merel olles on ikka tunne nagu oleks "välismaal" ja kõigist väga kaugel. Et noh nagu ei tea üldse, mis maa peal toimub :D Nii üldises mõttes kui ka selles mõttes, et millega sõbrakesed tegelevad ja kuidas läheb. Sest mere peal olles ma ei viitsinud ega jaksanud kellegagi eriti rääkida. Nüüd vb jaksan rohkem, sest..
*.. me hakkame nüüd vaheldumisi hommikuti üksinda tööl olema. Et noh 2 hommikut ma, 2 hommikut K. See on juba such a win, sest siis saab vähemalt kaks päeva järjest kenasti välja magada ja päeval muud ka teha, kui aind magada.
* Nt Stockholmis käia, sest eelmine kord ei käinud ma Rootsis kordagi maa peal ja Tallinnas käisime kaks korda - ühe korra poes ja teine kord kontoris. Mõlemad asuvad sadama juures ja ausalt kaugemale ei olekski kumbki kord jõudnud minna :D Kolmas kord oleks ka peaaegu Tallinnas maas käinud, aga kui me hakkasime mõtlema, kui pikk tee on laevast Norde Centrumi, siis jäi plaan ära :D Kui oled ikka sitaks väsinud ja unistad voodist, siis see tee on ikka too long, et ära händlida :D Juba laevast sadamasse kõndida on palju :D
* Esimesel hommikul magasin sisse, sest telefon keeras mul ise kella Rootsi poole peal ära. Enne just mõtlesin, et huii on see telefon nii tark, et kella Rootsis keerata ja alati olen ikka ise pidanud kella õigeks panema, kui mingi tundide mäng olnud on. Nojah siis :D
* Sel samal ööl (enne mu sissemagamist) tuli K u pool 5 kajuti taha, sest "Stelllaa, me oleme rootsi embi hiljaks jäänud!!" :D Hea pull oli see, et ta nägi unes, et jäime pool tundi embi hiljaks ja siis ärkas üles ja kuna ta telefon näitab 4:30 jne (mitte neid 15,16,17 ja selliseid numbreid) ja kajutis ärgates ei saa ju sittagi aru, mis kell olla võiks, siis panigi vaene K end riidesse ja tahtis embi minna pildistama :D
* See koopas ehk kajutis elamine mulle sobib, aga see on küll pask, et kunagi ei tea, mis ilm õues on. Või nt ärkad üles ja ei saa aru, kas on hommik või hoopis õhtu ja embi aeg :D
* Üks hommik ajasin Rootsi ja Eesti poole töökellaajad sassi ja ärkasin sellepärast tund aega varem. Kui ma magama minnes vaatasin, et huvitav, mingi 4 tundi aind magada, siis mõtlesin, et noh päris vähe.. Ärkasin siis hommikul üles, koputasin K kajuti peale, et kus oled. Ta arvas, et magas sisse :D Noh, läksime siis sööma ja istume maha ja sööme ja siis K küsib jumala tõsiselt, et ooooota, mis kell sa ärkasid?!? Siis vaatasin kella ja sain aru, et traküll, tund aega varem!! Aga ei noh yolo ja swag poh ärme tagasi magama lähme :D Siis käisingi kajutis pädi järel ja hakkasin tinderdama..
* Leti ääres käib õhtul läbi igasuguseid inimesi - purjus/kaineid/sõbralikke/toredaid/ülejoonud/segitõmmanud/sebijaid/üksikuid/xkeelseid mehi/naisi/lapsi/noori. Niisiis.. Kui see Lõpukruiis oli, siis oli üks selline segitõmmanud noor leti juures ja ta läks lõpuks sellepärast sealt ära, et mulle kaebust kirjutama minna :D Pm long story short - pani leti peale euri ja mingeid sente veel ja küsis, kas selle eest saab pildi. Ütlesin, et eii nalja teed, kõvasti jääb ikka puudu. Tema siis leidis, et mina NAERAN tema raha üle ja et tema tahab ABIVAJAJAID selle rahaga aidata, aga mina olen nii ebaviisakas, et see mind ei koti ja naeran selle peale :D Ehk siis üks hetk tahtis ta pilti selle rahaga osta ja teisel hetkel sai minust abivajaja, keda ta aidata tahtis, aga mina ülbe plika vaid naersin selle peale ja ütlesin, et pangu raha ära või otsigu juurde :D
* Mina ei jaksa selliste inimestega seal rääkida ja taielda. Kuna mul on raske viisakaks ja sõbralikuks selliste lolliksjoonud inimestega jääda ja väga valus nii lolli juttu kuulata, siis parim, mis ma teha saan, on vait olla ja vahepeal mhmhitada :D
* A ei no lahedaid inimesi oli ka. Üks kutt tuli hommikul, et kuuulge, vaatame pilte, ehk ma leian selle tüdruku üles, kellega ma eile koos olin :D Üks vanem mees kõndis õhtul mööda ja ütles: "Oh, you look better than in the morning!" Need on ka enamasti lahedad, kes tahavad koos pilti teha. Kaks korda käisin tantsuplatsil korra tantsimas ka - ühe korra vedas üks kutt ja teine kord ühe maaailmanunnuima pisikese tüdrukuga, kellega me lastetoas sõbraks saime. + igal kruiisil nägin tuttavaid, v.a viimasel ;))
* Aa, kruiisil on alati laupäev, kui ei ole see päev, mil penskarid Eestisse spaasse lähevad ja/või tulevad. Rootsi penskarid on küll inimesed, kelle nägemist ma ei oota. Enamasti on neil selline suht sittasöönud nägu peas või on neil miljon keppi, millele nad toetuvad või siis koperdavad niisama. Neid on embis üliraske seisma saada, sest nad tavaliselt hakkavad juba kaugelt "nej, tack" kaagutama :D Panevad käed näo ette või vehivad käsi või raputavad kõvasti pead vms :D Ja noh ausalt tahaks vahel pead lihtsalt vastu seina peksta ja küsida kust need inimesed küll tulnud on?? Üks vanake oli eriti yolovend ja tuli laevale ÜKSINDA RATASTOOLIS ja liikus umbes sentimeeter sekundis. Ma ei saa neist aru, kes ööd ega mütsi enam elust aru ei saa ja nad (paremal juhul) tulevad oma kepikestega või siis nende käimisraamidel tudisedes laevale. Ma nt vahel pohmakaga mõtlen, et kui peaks praegu minema kuhugi, noh kõndima nt kas või 500m, et poodi minna ja vett osta, siis ma enne kannataks ilma või otsiks kellegi, kes läheks... Ja noh minu pohmakad pole sellised oi-kui-pask-on-olla-ma-enam-kunagi-ei-joo, vaid sellised ma-ei-jaksa-mittte-midagi-teha, siis teoreetiliselt peaksid need vanakesed ju minuga sama asja tundma, aga nad ikka jõuavad veel kruiiisile ka tulla :D Ma ei tea, kui adekvaatne see võrdlus nüüd oli, aga noh vast oli :D
* Tormid pole mul lemmikud at all. Ausalt ütlen, siis viimasel ööl ma lausa kartsin, sest laev loksus ja krigises ja magada ei saanud. Suvetormid pidid eriti hullud olema, et noh laev ikka KALDUB nagu pärispäriselt küljele ja vett viskab normilt üles välistekkidele välja. Sellega võrreldes polnud see viimane öö üldsegi torm :D

Aa see veel ka, et eks K on mulle igast asju rääkinud, mis laeval ja selle tööga üleüldse seoses olnud on ja mis ta näinud on. Tema aasta on olnud päris kirju ja ta on päris palju igast sitta üle elanud, mõnda asja oli raske uskudagi. Et noh, võib-olla tulen üks päev siia ja alustan sõnadega "te ei kujuta ette, mis minuga juhtus!" Hoian põnevust üleval, et te ikka siis ka siia tsekiks, kui ma vb pikka aega ei kirjutagi :D

No muidugi lähevad nüüd ilmad ilusaks ja soojaks, kui ma tööle lähen. Nädal aega tuli aind igast paska alla ja no see on väga kena küll. Eniveis, tahaks minna juba ja tahaks tagasi ka olla juba, sest mõnda eventi ma niinii ootan! Nt nvd Võsul, mm!

Aga noh, olge tublid, ilusaid päikselisi päevi ja kui tuleb mingi meeeletu isu kirjutada, siis ikka kirjutan ka selle paari nädala jooksul :D Cya!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar