kolmapäev, 29. aprill 2015

bye bye laevaelu

Nonii. Ilma igasuguseid nimesid nimetamata (nagu ikka selleks, et see blogi mittekuidagimoodi võõrastele ja valedele silmadele leitav ei oleks) saan ma öelda, et üks firma lõpetas teisega lepingu ära, sest sellel teisel firmal olid erinevad jamad ja laevale läheb paari kuu pärast täiesti uus firma pilte tegema. Mina sinna enda cvd ei saatnud, aest ma olen enam kui kindel, et mul tekkis tööst endast räme kopp ette ega mitte lihtsalt sellest, et olin juba nädal aega sama asja iga päev teinud. Kui ma päriselt peaks teisipäeval nüüd uuesti minema siis... Öäkk, ropsida tahaks :D Nii vastumeelne, et ulme. 

See elu oli lahe, mis töösse nii väga ei puutunud. See inimestega rääkimine ja nendega piltide tegemine ja selline chill. Neid pilte praegu vaadates mõtlen ma küll, et no äge oli, aga mitte töö :D


Seda pilti tahtis nt see keskmine kutt. Obviously eksole :D Mingile teisele kutile andsime pohuilt kaamera ja siis tegime pilti ja rääkisime juttu ja nii need laevasõbrad tekivad :D



See oli lahe sõbralik somm. Tal oli sõber ka ja viskas nalja jne. Mul tuli kohe meie Pärnu naaber Jukka meelde, kellega vahepeal ikka üle tänava räägitud sai :D Vend oli ülisillas, et K oskas soome keelt ja oli insta best friend lihtsalt :D Minu soome keel on küll vist kuhugi ära kadunud, ma ei mäleta seda enam eriti. A sp olimegi K-ga hea tiim (ja ilmselgelt muidu ka), sest mina rääkisin venelastega ja ta sommidega. Aga lõpuks rääkis tema ka "daa desjat euro, harašo?" juttu ja rohkem polnud pm vajagi :D Embi tehes rääkisin ka mina vene keeles ja johhaiidi, kui oli nt eesti-inglise-vene järjest ja veel mitmeid kordi ja ikka segaläbi, siis tulid laused a'la "tere palun tulge seiske joone alla, kaare taha" või "oodake your ticket" jne. Keel oli normilt vahel sõlmes.


Noo see pilt oleks nagu mingi lovebirdide pildike. Eksole ju?? Tegelt tegime oma viimast pildiringi ja siis tegin temast pilti ja siis next moment tahtis juba minuga pilti. No ma tavaliselt korra ikka mõtlesin enne teistega pildistamist, et kellega ma ikka pilti teen ja kas on ikka vaja, aga tema puhul oli savi ja noh siin ta on :D Kutt oli üksinda ka, veicc nukker oli.


See kutt töötab ise laeval. Sain laeval veel paljude teiste toredate inimestega tuttavaks ja juba nagu sõbrakski ja siis põmm... Never gonna see again :D Ilmselt ikka kunagi tulevikus trehvab, aga noh.. Kes teab kuna eksole.


Sometimes Lotte, always Stella.

Kuidas ma nii kole olla saan??? Kirjutan siis siia pildi alla selle stoori, et no ausalt, tegime üksteisest ka kaameratega pilte, aga mina pole absulllll fotogeeniline. Ma jään palju parem kellegi telefoniga tehtud pildile või enda pädiga tehtud selfile, aga kui tehakse normi kaameraga, siis on pucic. Ma pole ilus :D


See vend oli mingi 10-liikmelisest kambast, kes Ahvenamaale kalale läksid. Sõbrad tulid meie putka juurde juttu rääkima ja pilte tegema/ostma. Ja õhtu lõppes nii, et meil olid letipeal kaks pudelit shampust ja rikkusime jälle reegleid. Hommik wasn't good.


Ma ja paar kutti..

Seda rooliratast pidime tassima iga päev edasi-tagasi. Ja kui me sellega läksime, siis inimesed ei väsinud naljadest "kapten on täna ilma roolita?", "sina oled kapten v?", "laev juba liigub, alles nüüd viid kaptenile rooli v?" jne.. Rohkem meeldisid mulle need inimesed, kes aitasid seda rooli tassida, sest see oli tsutt raske :D

Vasakpoolne vend on lahe, kas pole? :D Ma ei tea, iga kord kui teda vaatan, tuleb naer kohe peale :D


Meie üks rootsi kruiisijuhtidest. K ütles huvitava fakti, et kõik rootsi kruiisijuhid peavad laulda oskama. Vend lauliski samal ajal karaokes seda "i'm gonna marry her anyway" laulu.


 A see on lihtsalt ilus ju. Neid ilusaid sunsette nägi päris palju ja olid ilusad.


Me olime just töö lõpetanud ja istusime netis, no kell oli vast mingi 1 öösel, kui see vend laivi ilmus. Ilmselt eestivenelane, kes kogemata natuke eestikeelseid sõnu oskas. Eniveis, minul oli kõigest nii kopp ees ja mitte miski mind ei kottinud ja kui ta tuli, et gavarite russki, siis ütlesin svenska ja teesklesin, et ei saa ta eestiveneinglise mixist mitte sittagi aru. Aga noh kui see vend nii halenaljakalt jauras ja maha istus ning prisma kotist kanakoivad välja otsis, siis mu süda leebus ja lihtsalt... naersin. Lõpuks saime korralikult selle venna üle naerda :D


Seee oli see "lähme joome 1-2 koksi, siis magama" pidu, mis lõppes nii, et ma kajutisse minekut ei mäleta, kaks minttut läks alla, tuigerdasime kaamerate all ja sliipi mingi 4 ajal. Hommikul tuli äratas mind koristaja, kes ütles, et ma vizzt olen sisse maganud. Nojaa, mingi tunnikese või nii :D Mul oli mingi 10 äratust, ühtegi neist ei kuulnud.

Viimased päevad seal laeva peal ma mõtlesin, et ma pean vist viharavile minema vms. Ma pööritasin silmi inimestele, mölisesin, nende küsimused ei kottinud mind vabseee ja ohkisin ja mida kõike veel. Kui keegi julges mu poole pöörduda küsimusega a patšemu wifi ne rabotajet?, siis sai ta maailma kõige tüdinuma näo ja rämeeeda silmadepöörituse :D Mind ajas VÄGA närvi, kui keegi tuli rändom asju küsima FOTOLETIST, MILLE PEALE ON KIRJUTATUD PHOTO SHOP infoküsimusi. Nahui mina ei tea, miks su wifi nje rabotajet, mina ei tea, kust sa wc-paberit juurde saad... Ma küll tean, kust sa saad süüa, kust juua, kus vetsu, kust kajutisse või kus suitsu teha, aga ma faking ei viiitsi sulle öelda, sest sa oled mingi viies inimene õhtu jooksul, kes seda küsib! Ma olin viimased päevad niii väsinud, nii tülpinud, nii pohhuist ja inimestega tige, et thnk god, et sealt maha sain. Ma päriselt mõtlesin, mis asi mul viga on, sest isegi mingid näod lihtsalt ajasid juba kettasse... Või ees koperdavad vanakesed... Nii et, mis asi ma aasta pärast oleksin olnud? Püstihull või? :D

Nüüd out of topic:


Miss Manga ripsmetušš on päris hea ma vaatan. Kulmud pole tegelt nüüd niii erinevad ka mul, lihtsalt seda ühte oskan kergitada, teist mitte :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar