teisipäev, 31. märts 2015

Vahest tuleb see Spaini igatsus peale ja siis ma vaatan neid pilte ja loen oma espanjablogi jne. Nüüd pole küll pikka aega seda igatsust olnud, aga kui ma enne vaatasin neid vanu pilte ja siis tekkis... Nii hea on neid suvepilte vaadata. Ja nii ma siis vahtisin neid ja panin instafiltreid peale ja ohhetasin, et on ikka ilus küll. No ja mina kui fotograaf pean ju ikka oma pilditegemis- ja töötlemisoskusega kekkama ka nüüd :D

BoraBora ja noor saksa veri :D
Mäkke jooma
Kui Tauri&Sandraga poolel teel mäkke jooma olime :D
Tauriga Barcelona day :')
Jaaa pärast kõva pidu ja 4-5 tunnist und 40 kraadi käes 

Ilmselt siis tehtud, kui kõik niiiiägeuuusjahuvitav oli
Minuuuu linn ju
Sünx - 20! 
Lambiilus aed
No ikka on ilus
Barcekas, luvluv
Sel päeval toimus ju Barcas mingi mäng ja siis ma ütlesin, et olen pm siis Messit näinud ju :D
Ja see oli ausalt "nii ilus vä", best ever
How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard... Goodbyed on küll 1,5 aastat tagasi öeldud, aga lucky olen endiselt!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar