reede, 13. märts 2015

suu puhtaks

Teisipäeval käisin Tallinnas töövestlusel. Kõik läks hästi ja kiirelt, saime jutu räägitud ning leppisime kokku, et teen endale ASAP tervisetõendi, sest ilma selleta tööle ei saa. Kolmapäeval käisin koolis (Tartus) ning rääkisin õppejõuga, kas on okei, kui ma ei jõua kooli enam nii palju, kui peab. Oli ok! Seda kartsin kõige rohkem, et ei tehta järeleandmisi, sest 7st praksist on niigi vaid 5 kohustuslikud ja ma ilmselt jõuan nelja. Aga õppejõud oli tore ja soovis edu mulle :D Graafiku järgi peaksin jõudma ilusti ka Pärnusse kooli ning no vast läheb ikka hästi ja saan kõik tehtud. Pärast kooli pakkisin asjad ja õhtul tulin tagasi Tallinnasse. Neljapäeva hommikul läksin kohe haiglasse tõendit tegema. Aega läks poolteisttundi ja kontrolliti kõikekõike. Alguses mõtlesin, et no johhhhaiidii päriselt ka vä, kui arst rääkis, et "nii nüüd sa lähed sinna kabinetti, seal tehakse see ja see ja see asub seal, pärast seda lähed sinna ja seal tehakse seda jnejne" Seda kõike tundus nii palju ja protseduurid ebameeldivad (+ arstide juures käimine on eniveis minu jaoks ebameeldiv :D), aga tegelikult läks igalpool kiiresti ja polnud nii hull kui alguses tundus :D

Nii.. Kui paberi kätte sain, tegin kohe kõne peale ja saime kontoris kokku. Rääkis mulle, mis veel vaja teha on ja et... laupäeval on siis minek. Õhtul saatsin enda andmed, sain nende veebikeskkonda, kus on foorum ja reeglid jne ja hakkasin siis seda lugema. Nooo blinn, niii palju informatsiooni ja pooltest asjadest ei saa arugi, sest ilmselgelt on see keel suht tööalane ja lühendid jne :D Praegu ei händli küll ära, aga varsti vast händlin :D Siis avastasin, et mu id-kaart kehtib veel 4,5 kuud ja tööalane dokument peaks olema pass. Pass aga oli mul Tartus.. Küsisin siis üle, kas ma ikka saan oma id-kaardiga minna, öeldi jah. Samas sellest foorumist jälle lugesin, et pass on must have. Täna hommikul tuli mulle meelde, et Klais kirjutas minuga kolmapäeval ja ütles, et tuleb reedel Tallinna!! Ilmselgelt hellasin talle kohe ja nüüd kimavad juba Tallinna poole :)) Ja siis helistasin veel pliksile, kellega homme koos tööle lähen... Nüüd vist on enamvähem kõik helistatud ja orgunnitud. Homme pean aind veel kontorist läbi käima, tööriided võtma ja dokkidest koopiad tegema, tööleping jne... Ja siis lähen.

A kuhu? :D No ise ma ka veel tund tagasi ei teadnud, sest ma ei vaadanud varem, mis marsruudil see laev sõidab, aga tundub, et esimene vahetus on Tallinna ja Stockholmi vahet sõites. Muidu sõidavad nad nii Helsingi, Stockholmi, Riia kui Sankt-Peterburi vahet. Ma saan Venemaal ära käia!!! Otšen cool! Stockholmis hakkan šoppamas käima, Riiast odavat alksi ostma ja Venemaal tahaks ühe selfi küll teha :D Alguses olin ma üliüliexcited, aga selle foorumi lugemine tõmbas nats tuure maha... Sellest aga ma praegu rääkida ei taha miks, sest ma mõtlen ikka, et see töö saab superlahe olema :D


Ja kui keegi pakub, et ma teenindajaks kuhugi restosse laevale lähen, siis ei. Teen karjääriredelil totaalse muudatuse ja hakkan... fotograafiks! :D Natuke naljakas või imelik pigem on seda öelda, sest bitch please, mis fotograaf olen mina, aga ilusaid pilte inimestest oskan ikka teha. Ja seda vaja ongi. Ja ma siis lähen. Ja ma siis varsti kirjutan.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar