teisipäev, 10. märts 2015

mul on saladus...

Ja ma tahaks sellest tervele maailmale karjuda, aga ma ei taha midagi ära sõnuda, seega jah, kardan seda bad lucki ja kannatan natuke veel, kuni kirjutada julgen. Ütlesin ühele sõbrale, et me ei näe nüüd veel pikemat aega, sest ma tõmban Tartust ilmselt kohekohe minekut, aga no niii ebausklik olen, et ei saanud talle rohkem rääkida :D Kuigi mina oleks sellise asja ilmselgelt välja pinninud ja see poleks isegi variant, et sry ei saa rääkida :D Paarile inimesele rääkisin, kellele pidin, ja mõnele ütlesin veel, et "varsti räägin"

Sest noh... Minu jaoks on see lihtsalt nii hea variant, sest ma tahan seda so bad!!! ja nagu öeldakse ka veel, et "liiga hea, et tõsi olla", siis see ka eriti julgust juurde ei anna. Eniveis... Ma niii väga loodan, et kõik läheb lõpuks hästi ja saan oma elu back on trackile :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar