pühapäev, 29. märts 2015

Enda uue töö juures on üks mu lemmikasi töögraafik. No selle 2 nädalat tööjuttitegemise suurim fänn pole, aga saab asja korraga aetud. Just see 2 nädalat freedomi on see lemmikosa sellest. Justkui iga kuu on puhkus. Iga kuu 2 nädalat teen, mis tahan. Praegu olen juba 5ndat päeva kodus (mitte kodus kodus, vaid nagu kodus ehk maa peal) ja juba on selline tunne, et ma niisama chiller ja et ma nagu ei teeks tegelikult midagi, sest kahtlane, et 5 päeva juba pole tööd teinud ja tahaks nagu laevale tegelt tagasi juba... Ilmselgelt alguse asi ilmselt :D

Ja sellise graafikuga on hea plaane ka teha, sest ma täpselt tean, kuna olen siin ja kuna merel. Kuu esimesel teisipäeval lähen ja siis kahe nädala pärast olen jälle back in game. Pmts siis 20ndast kuupäevast kuni kuu alguseni. Seetõttu ma tean, et sel aastal ei jää jaanipäev vahele ja Käärikule suvemängudele saan ka minna, jee. Olen sealt ühel aastal läbi käinud, aga see oli siis, kui lampi sinna peole kutsuti. Nüüd aga ikka vanad klassivennad kaenlasse, sotscamp kolmeks päevaks püsti ja funni saab tohhuijaa olema.

Muidu tahaks sooja ja neid maailma kõige mõnusamaid väljaschillimisi juba, plsplspls :))

Avastasin selle pildi ja avastasin ka selle, et "kui keerad näo päikse poole, jäävad varjud selja taha" ütlus ei vasta tõele :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar