esmaspäev, 23. veebruar 2015

imelik mina

Ma avastasin, või ütleme, et pigem jõudis mulle nüüd kindlalt kohale, et mul on veel üks kiiks. Minu esimene suurim kiiks, millega pean vahetevahel kokku puutuma on see rõve hetk, kui keegi su kõrval hambaid peseb. Ja kui ta veel üritab samal ajal rääkida ka, siis on 5+!! Ideaaalne kombo, et mind sitaks närvi ajada ja rõvedust tekitada :D Nikolais tegid pliksid vahel seda mulle meelega ja no see on RÕVE. Ma ei salli hambapastalõhnagi. On juhtunud ka nii, et ma olen palunud pm ka võõrastel inimestel mu juurest heaga kaugemale minna sel hetkel... Sõpradest rääkimata :D

Teine asi... Ma ei tea, kui vastumeelsed need praegu on, kunagi vist olid hullemad, et ma ei saanud vaadata ka... ja need on lihased/musklid. No on rõvedad noh :D Kui keegi on üritanud näidata oma musklis käsi (nagu kutid ikka vahel teevad eks), siis ma pole inimene, kellele nendega kekutada :D Kulturismiga tegelevad inimesed... not for me. Loodan, et ei teki valearusaama, et vormis inimesed mus vastikust tekitavad, eiei :D Kui see juba too much on, siis sry, mina vaadata ei suuda :D

Jah, nüüd on beebikõhukesed ka veel listis. Kuna mul on FBs sõbralistis praegu päris mitu rasedat tüdrukut, siis nad likevad ja panevad ise pilte ja videoid jne. Kui see kõht on riiete all, siis on norm või kui pole tehtud hiiigelsuurest paljast kõhust mingit mikrovõtet, siis on ka norm või kui pilt on lihtsalt ilus, et no lipsuke ümber ja ilusti photoshopitud. Aga videod, mida ma vaadata ei suutnud... FBs piisab ju üle scrollimisest, et video tööle hakkaks ja mul hakkasid siis tööle sellised videod, kus on suur kõht, mida katsutakse, ja siis beebi liigutab vastu. Ma ei tea, mis mul viga on, aga mina sellist asja vaadata ei suutnud ja no nii vastik video oli :D Ma nagu ei kujuta ette ka, mis huvi see on, et vabal ajal vaatad netis videoid, kus kellegi kõht liigutab, öäkk. Samas pole ma ka kunagi rase olnud, niiet never know, äkki olen kunagi samasugune :D

Ma väga loodan, et ma pole ainuke, kellel peast nats korrast ära on.. :))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar