reede, 13. veebruar 2015

busy värk

Olen juba natuke aega Tartus olnud ja täitsa kiire on siin olnud. Olen koolis käinud, töövestlusel, sõpsidel Annelinna hoodis külas käinud ja siis veel uues kohas tööl ka. Ja lähen täna ja lähen homme... Pühapäeval plaanin käia kiirelt Pärnus, sest ma ei plaaninud siia nii kauaks jääda, arvasin, et mul B-s viimased tööpäevad, aga ei, tuimalt võeti need ära :D Ok ei nurise, sest uue töökoha seltskond so far on 5+, kuigi kahe kutiga veel rääkida pole saanud, aga täna saan :))

Kui vestlusel juba käisin, siis oli kõik selline chill, ei mingit viisakuse tagaajamist, mingeid piinlikult korrektseid küsimusi-vastusi, selline davai, tulen siis neljapäeval ja näeb :D Eilne esimene päev seal ka oli nagu chill noh :D Ma ei tundnud üldse, et oleks võõras kohas või et võõrad inimesed on ümberringi. Kõik on niii vabad, täitsa suvalt võin seal riides käia (seni kuni töökleit v pluus v midagi tuleb), täitsa suvalt võin olla jne. Nt osad asjad, mida B-s teha ei võinud või minul on nagu ilmselged, et nii ikka ei tehta, on seal soravnoo.

Eks kirjutan pikemalt, kui oma jah-sõna ära ütlen. Ootan õhtust tööle minekut ka, sest esiteks on mul palju töökaaslasi täna ja teiseks on reede ja see peaks tähendama full house'i! Ja homme samamoodi :))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar