laupäev, 3. jaanuar 2015

torm

Ma pole elu sees nii palju tuult vihanud kui täna öösel ja hommikul. Ma lihtsalt olin niiii vihane, et ma hakkasin mõtlema, kuidas ma saan tuule peale niiii närvi minna :D Enne Pärnu kolimist polnud mul aimugi, mis tuuled ja tormid meil siin Eestis tegelikult on. Ma ei mäleta küll, et Otepääl midagi sellist olnud kunagi oleks. Seekord anti korralik hoiatus, et veetase tõuseb ja vb võib miskit ka vee alla minna, aga mõned varasemad korrad nt pole antud ja ikka on selline tuul, et minu jaoks on see torm. Tegelikult täitsa tavaline.

Igastahes seekord on tõesti mingi hullem tuul väljas, veetase on tõusnud ja öösel vilises tuul nii rämedalt, et ma pool ööd magamata. Faking tuule pärast ma nii soovisin, et oleks need kõrvatropid mul ometi. Vee all meil midagi veel ei ole, aga kui vesi veel tõuseks, siis võiks juba midagi vee all olla. Täiesti jõe ääres on üks tankla, mille nahas ma praegu olla ei tahaks, sest kui vesi tõuseb, on seal uputus. 2005 aasta torm kindlalt ei kordu, noh mitte et ma seda kuskilt õunte pealt praegu vaadanud oleks, aga ei usu väga. Vallikäärus on post, kus see veetase, mis siis oli, on ära märgatud, ja see oli siis ikka nii ulme kõrge, et raske uskuda. Aga no kui B ja kool vee all olid, siis pidi ikka olema... 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar