teisipäev, 6. jaanuar 2015

Ma oleks jube õnnelik, kui keegi lendaks homme mu ukse taha ja ütleks: "Davai, võta oma kolm asja ja hakkame minema." Ma võtaks oma õppimisasjad, läpaka ja vessari ja läheks nii ära isoleeritud kohta, kus ma saaks kasutada ainult meili, et lõputöö ja praktika juhendajaga suhelda ning TÜ netiraamatukogu. See nädal tuleb täiesti perses, elu kõige hullem. Ma pole täiesti 100% varem pidanud nii palju korraga õppima kui praegu. Ja kui see nädal läbi saab, ega siis oluliselt kergemaks ei lähe. Kogu janvarr on räme. Kui ma selle kuu üle elan ja kõik tööd-eksamid-praktika, kas või viimase piiri peal, aga ära teen, siis võib klaase kõlistada ehk et on reaalne võimalus enda 22. sünnipäeval kõrgharidus Pärnu Kontserdimajas kätte saada!!! Aga... Alustame algusest ikka eks :D

Ühesõnaga homsest palun endale mitte kellelgi kirjutada, helistada, ukse taha tulla vms!! Kuna ma ei saa kuhugi ära kaugele minna, siis isoleerin end ise korterisse. On aeg õppima hakata. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar