pühapäev, 25. jaanuar 2015

Ei ma ikka vihkan südamest seda äratuskella, mis alati liiiga vara pärast pidu heliseb. Ja siis tõused ja lähed tööle. Kõik muu on üleelatav, aga no see hetk, kui peabki päriselt ärkama. Rõve.

Meil on Pärnus nii, et kui pidu on, siis alati meie juures. Mitte kunagi kellegi teise pool :D Ja no mulle see sobib, ise ei pea kuhugi teise linna otsa oma asjadega minema, üliheamugav on, kui saab kodust minna linna ja kui kõik meile koju tulevad. Aind see jama on, et hommikul peab koristama ja kõik on sassis ja taara vedeleb maas ja veiniplekid on põrandal, klaasid on huulepulga jälgi täis ja no mida iganes. Reedel läks ka kiireks, asjad jäid vedelema ja tõmbasime peole nihhi, kutid jäid korterisse, sest nad pole just suurimad klubide-pubide-puhvetite-karaokebaaride fännid. Ja kui ma hommikul koju jõudsin, siis ma tähele ei pannud, a kui üles ärkasin, et tööle minna, siis vaatasin, et woww nad on kõik ära koristanud, klaasid pestud, taara äraviidud :D Mul oli nagu oojess, ma ei pea peale keset tuba seisva vesika mitte midagi muud ära koristama :D Nii et tublid poisid!

Aaaaaaa ja seee suur et... Rahandust ma ära ei teinud ja varsti kirjutan, mis nüüd edasi teha plaanin.

Ciaoo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar