reede, 16. jaanuar 2015

boyband

Eilne "Boyband" oli nooo niiii bueno!! Seda on mängitud juba nii kaua ja kui seda veel edasi tehakse, siis tahaks uuesti vaatama minna ja esireas istuda. A miks vä? Sest ma tahaks, et järgmine kord oleksin mina see, kellele Priit Loog või Koit Toome silmasisse ülipikalt "as long as you love me" laulu lauab :D Oli vist see laul, a no täiesti pekkis... Mu süda sulas juba seda kõrvalt vaadates, rohkem nunnu poleks olla saanud. 7nda reani kahjuks poisid ei tule :D


A kõik poisid olid kiftiid. Lemmar oli Mark (Sten Karpov), sest ta tegelaskuju oli noo nii nunnu ja ta ise nägi nii nunnu välja, et lihtsalt võitis südame :D Ja kuna kursaõde tantsis kuttidele bäkki koos teiste tsikkidega, siis ta veits paljastas asju ja siis ma pettusin. Meie armas "Boybandi" Mark kannab tegelikult etendusel parukat (pettusin, sest ma just vaatasin, et ohhh kui vinge soeng, aga tal tegelt polegi üldse juukseid! ja nt vasakpoolsel ka parukas - jälle vaatasin, et ohh kui vinge ja meenutab Sunrise Avenue Samut) A noh, feik siis feik :D Ja nunnutegelane Mark on tegelt hoopis pigem selline karm badass vend... No näiteks "Vasaku jala reedes" ma teda selle narkarina või "Roosa kampsuni" filmis geina ära ei tundnud. Loodan, et teda pannakse tulevikus veel ninnunännu rolli, sest noh, sinna Endla saali me südamed jäid :D

Etendusel oli terve persetäis tatikaid, kes oleks pidanud saalist juba esimese pillatud roppuse ajal lahkuma, sest no see etendus pole mingi 10-aastastele mõeldud. A noh, olid need lapsed, siis olid... Said ma arvan etendusel targemaks küll :D Ja eks nad paljust aru ka ei saanud, sest mullegi ei jõudnud nt gei kohta öeldud "sumpsipoleerija" kohe kohale :D Eniveis, ma läheks iga kell uuesti seda vaatama. Reaaalselt saab kogu aeg naerda ja huumor on nii hea neil + kõik poisid laulavad sitaks hästi! Koit laulab niikuinii hästi, aga need teised kutid võiks ka vabalt bändi teha :))

Lemmar numpsu Mark sinises 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar