reede, 2. jaanuar 2015

2014/2015 🎆

Aastavahetusel on hea tööl olla, sest järgmisel päeval pole pohmakat! Jah, vähemalt nii ma arvasin enne, kui mulle kirjutati, et meil töö juures juba kaks shampat olemas ja jooki tuleb pärast juurdegi. Läksin õhtul kella viieks tööle, algus oli vaikne ja rahulik, aga kõik teadsime, et see vaid vaikus enne tormi... Kell 11 hakkasin mina juba nihelema, et no teeks ühe pudeli lahti ära juba. 0000 läks teine ja läksime õue läbi udu ilutulestikku vaatama. See selleks, nkn iga paugu peale võpatasin ja parem on, et kuskil kesklinnas ei olnud 😀

Pärast südaööd läks pidu edasi... Öö jooksul oli vaja käia Cocolocos, Kassas ja siis uuesti Cocolocos. Kassa on siin 25+ klubi, kus käivad peamiselt ilased vanamehed ja noored/vanad vanatüdrukud 😀 A kuna mulle öeldi ka juba vanatüdruk, siis sobisin sinna muy buenolt 👌😀 Ja maitea, see võis olla 6-7 vahel, kui oma viimast viinakoksi jõin. 11 oli äratus. Ma olin veel nii purjus, et rääkisin iseendaga, kui siin valmis sättisin, vesi oli lemmikjook ja inimesed ei andnud ka armu, sest 1st 6ni õhtul jooksin nonstop ja neid aina tuli ja tuli... Best feeling ever oli õhtul voodisse jõuda 👌👌

Homme on veel üks päev tööl ja siis on kõik pohh, mul on PUHKUS (et õppida ja kaks rämedat eksamit ära teha 😨)!! 18 päeva vabadust, ära möödu ruttu por favor! 

Minu uus aasta peaks tulema best ever, sest ma loodan kätte saada kõrghariduse, veeta parima suve Eesti parimas linnas ja sügisel tulla välja oma mugavustsoonist ja hakata elama päris elu ja mõelda, mida ma tahan ja kuhu minna. Ei soovi sellel aastal ei armastust leida ega rikkaks saada, vaid et jõuaksin millegini, millega saaks sitaks rahul olla. 

Paremat uut! 💞


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar