esmaspäev, 19. jaanuar 2015

2 nädalat

Homme saab täis 2 nädalat, mil mu piinad algasid. Sellest saadik olen ma IGA PÄEV õppinud. Mõni päev õhtust hommikuni, mõni päev nats lebomalt. Selge on see, et sellist õppimist ei ole mina oma 14,5 kooliaasta jooksul varem näinud. Ma olen selle ajaga nii kirjutanud, teadusartikleid lugenud, eksamiks konspekti teinud, ülesandeid (natuke) uurinud ja läbimõelnud jne. Ja ma ei teagi, milline tegevus kõige vastumeelsem on, kas kirjutada 40 lehte praktikaaruannet, milles pidin viima läbi miniuuringu ja tuginema teooriale ja erialast juttu sisse kirjutama, või rahanduseksami jaoks konspekti tegemine. Ma vihkan seda kõike. A võib-olla tegelikult isegi päris ei vihka, sest muidu mul oleks ilmselt asjad tegemata. 

Kui ma seinale vaatan, siis jaanuari ülesannetest on nüüd neli tehtud - laiendatud kava, parandatud allikate analüüs, finantsi eksam!!! ja turunduspraktika aruanne. Ja kolm veel ees - rahanduse eksam ja laiendatud kava ja praktika kaitsmine. Need kaks viimast on täiesti pohh kõige eelneva kõrval. Kui ma nüüd õigesti aru sain, siis homse rahanduse eksami läbikukkumise korral on mul võimalus ÜKS kord teha veel ehk minna siis järeleksamile. Ja kui ma läbi kukun, kukun koolist välja. Ma pole küll 100% kindel, aga sügisel me käisime õppeosakonnas ja ütlesime, et me nüüd võtame kolmandat korda rahandust (eelnevast kahest korral käisin eksamil 1 kord neljast :D) ja siis oli nagu juttu sellest, et kui kolmas kord ei õnnestu, oleme screwed. Sügisel ma mäletan ise veel lõõpisime, et ei tea, kas on ikka mõtet seda ja seda kodutööd teha ja pingutada, kui jaanuaris koolist välja kukkuda võime :D Tegelt pole naljakas, aga nutta ka pole mõtet. 

Muretseda pole ka vaja, sest minuga lihtsalt ei saa sellist asja juhtuda ja nagu eelmine teisipäev, ma jälle mõtlen, et MA TEEN FCKNG ÄRA SELLE EKSAMI KUIDAGIGI ja siis ma teengi. Fakt on, et seda ainet ei hakka ma iialgi oskama, iseseisvalt ma seda ära ei õpi, seega ma ei õpigi. Mul on olemas õppejõu 84-leheline konspekt, kus on olemas teooria, valemid ja näidisülesanded + kõik praktikumis lahendatud ülesanded + veel mu enda mingi konspekt. Eksamil on oluline see, et ma saaks aru, milline on õige valem, et oleks natukenegi näitele sarnane ülesanne ja et ma VEIDIKENEGI õiges suunas liiguks. Tarkusega ma sinna ilmselgelt lööma ei lähe.

Miks ülesannete lahendamine midagi ei anna ja miks ma seda ei tee, on see, et ma tean, et ma ei lahenda neid enda peaga ära ja pole mõtet konspekti abiga ka neid lahendada, sest see ei anna midagi juurde. Nii saan ma neid eniveis eksamil lahendada. Ja Sandra just hellas ja ütles, et käis ühe tüdruku juures meie eelmise aasta eksami nelja ülesandega, millest pliks (kes õpib statistilist matemaatikat ja kes ise tegi paar päeva tagasi rahanduse eksamit) oskas enam-vähem vaid ühte. Ülejäänud kolm ülesannet olid liiga rasked ja ta ei saanud sittagi aru. :D Noh, mida MINA siis üritan... Ma naersin, et meil rahandus doktorõppe tasemel :D Ja veeeel naljakamaks teeb asja see, et K viskab vimpkasid ka ülesannetele sisse. No selliseid, mille ära tajumiseks pead sa ikka väga terav pliiats olema. Mingid väiksed nüansid, mida mittetaibates on kõik perses või leebem variant on, et küsib a'la nt intressimäära, mida tegelt ei saagi arvutada :D 

Ühesõnaga, peab jälle kõrgematele jõududele lootma, sest MA LÕPETAN SELLE KOOLI 16. juunil kell 16:00 ja saan sünnipäevakingiks kõrghariduse! Võitleja hing ja usk on olemas vähemalt :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar