teisipäev, 13. jaanuar 2015

12h tagasi olin finantsi eksamil. Mõistus ütleb, et ma ei saa läbi, süda ütleb, et saan. Sest noh, ma korrutan endale muudkui, et ma SAAN läbi ja loodan kõrgemate jõudude peale. Kui ei saa, siis on masendus.

Ma olen praegu niii väsinud (kell on 21) ja tahaks üliväga ära voodisse magama saada, aga põhjus, miks ma mingi tund aega end diivanilt liigutada pole suutnud, on see, et ma lihtsalt ei taha homset. Ma ärkan homme üles ja nii kui silmad lahti teen, on esimene mõte kõik see pask, mis päeva jooksul ära tuleb teha. Ma olen nädal aega nii ärganud. Ma olen nädal aega ainult selleks väljas käinud, et poes käia. Ma olen faking nädal aega elanud täpselt samasuguses rütmis. Noh väikest vaheldust toovad erinevad õppimist vajavad asjad. Ja nii läheb teine nädal otsa. Ja veel raskem. Ja ma pean veeeel rohkem õppima.

Mul muudkui kummitavad õppejõu sõnad peas, umbes nii ütles: "Kaua te magate? 7-8 tundi? Noh liiga palju magate" See oli küsitud meilt kõigilt, kes me seal seminaris olime ja see käis selle praeguse perioodi kohta. Noh mina magan nt mingi 10-11 tundi ja pärast päeva õppimist tahaks juba 10 ajal magama minna. A noh mis sest jutust ikka, ma tean, et unest ma loobuda ei suuda. Aga karmid sõnad olid.

Käisin täna lõputööjuhendaja vastuvõtul. Olin seal tund aega ja kui ma sealt raamatukokku läksin, ütlesin teistele kohe, et mul läks kõrghariduse saamise isu ära. Hahaa ja lisaks kõikidele muudele probleemidele seoses lõputööga ütles ta mulle, et mul on veel üks tõsine probleem... Keelekasutus. Jepp, sellega seoses tulid mul meelde kirjandites veetud punased lainelised jooned ja küsimärgid lausete kohal ? et no kus sa sellise lause peale tulid ? ja sõnastuse minimaalsed punktid :D Seda ma ei tea, kuidas ravida. Ma kirjutan nii pohhuilt, ma räägin nii savilt, ma ei kasuta mingit akadeemilist keelt oma kõnes või kellegagi kirjutades, vahel mõtlen ise sõnu välja, keerulisi sõnu pean peas enne läbi proovima öelda, et puterdama ei hakkaks jne :D No mitte et ma lõputöösse mingit slängi sisse viskan vms, aga noh nagu titt kirjutaks seda tööd. Loen teiste töid ja mõtlen, miks mina nii kirjutada ei oska??? Viisakalt, väga targalt, elegantselt ja intelligentselt. Ega mu lõputöö blogist palju ei erine :D:D

A noh eniveis..

Praegu ma saan veel hakkama, aga kui peaks mingi krdi tagasilöök või läbikukkumine nüüd tulema (mis ilmselt tuleb), siis on mul täiesti kindlalt i give up tunne. Mul täna juba korra oli.

Eks näis eks. Võib öelda, et on ka paremaid aegu olnud.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar