laupäev, 20. detsember 2014

Mu lehevaatamiste arv pole vähenenud, mis sest et mina pole siia enda jalga juba kuu aega tõstnud. Ütlen ette ära, et kirjutan tahvliga postitust, seega, vigu võib tekkida täiesti rändom kohtadesse. Tavaliselt kui ma kellegagi chatin, siis no ise näete, palju vigu mu lausetes on :D Osad viitsin ära kustutada, aga kõiki ilmselgelt mitte, siis läheks aastaid ühe lause kirjutamiseks. Ma ei tea noh, mul äpud liiga suured või puudub sihtimisoskus, aga fakt on, et õigetele tähtedele ma tihti pihta ei saa :D

Niisiis, kui mingi aeg ei käinud ma pikka aega ühelgi peol, siis nüüd on seltsielu jälle normis ja uued sõbrad fbs ja päriselt ikka ka olemas :D See viimane kuu aega on olnud nii fun, Tartus oli üks nv meil igasugu seiklusi ja no Pärnus veel rohkem. Tartus käisime Atis peol ja nägin selliseid inimesi, kes gümnaasiumiajal olid sellised, keda pea iga päev nägin ja suhtlesin, nüüd polnud aastaid näinud ja siis ma järsku märkan neid tantsuplatsil, kõvv! Ja veel kõvem oli sõita Pühakale, et Tääripoissi näha, mäu.

Ma olin alati arvanud (just teiste käesdt kuuldud juttude põhjal), et Maasikas käivad 30+ pereinimesed, kes nillivad omale armukesi ja muid asju, siis no ma ei saa aru, kas teised on sinna valel ajal sattunud või sattusin ma mingile normaalsele peole, aga uus lemmiklubi it is :D Hea muss, ilusad toredad inimesed ja ei mingeid tattnolke. Mõlemad korrad jõudsin koju nii, et vennakene oli juba üleval ja sain tema voodise magama :D

Ja no Pärnus... Aind Apteki ja Vaarika ja Cocoloco trall käib. Kõik see aeg, kui peol ma ei käinud, on tagasi tehtud. Ja no mis elu see ilma social life'ta on.  Aga sellessuhtes on kõik normis, kaks päeva sel nädalal ma ainult õppisin. Meil oli teisipäeval lõputöö poolvalmis teooria esitamistähtaeg ja no kaks päeva istusin raamatukogus ja kirjutasin seda. Jah, ilmselgelt jätsin selle viimasele minutile, aga no ma olin valmis seda kas või kaks päeva nonstop tegema. Kui ma nt poleks seda valmis saanud 23:55ks, oleks mul võimalik lõpetada alles aasta pärast kevadel. Ja ei olnudki kõige hullem seda teha. Ma arvasin, et selle kirjutamine on ikka oksendamiseni rõve ja mul tekib puhtalt sellest mõtlemise vastu allergia, aga üllaülla, omamoodi mõnus oli raamatukogus neid raamatuid lapata ja kirjutada. Kõige sitem on selle juures tõlkimine, sest isegi siis, kui sõna tähendusi teab, on raske see lause vahel kokku panna. Ja no kui täpselt ikka sõnast aru ei saa, no mis sa teed siis... Eniveis, nüüd on see mõneks ajaks selja taga...

Aahaaa, pidin kirja panema selle ju, mis minuga raamatukogus juhtus!! Läksin kolledži raamatukokku seda teooriavärki kirjutama. Panin arvutile klapid taha, Spotify tööle ja klapid pähe. Ise õõtsusin ilmselt muusikarütmis kaasa ka veel ja ssiis kuulsin üle muusika, et keegi ütles midagi. See oli üks kutt, kes istus teiselpool vahekäiku. Võtsin siis klapid peast ja auchhh, muusika ei mänginudki klappidest vaid kõvasti üle raamatukogu!! Piinlik, mul oli piinlik. Ütlesin, sorry, ma ei saanud aru ja umbes pool tundi hiljem suutsin muule mõelda alles :D

Kuu aega on pikk aeg ja palju on juhtunud, aga noh... Ma ei suuda hetkel meenutada rohkem. Ja just sellepärast ma peaks ikka kirjutama normaalsete intervallidega, et need toredad jutud kirja saaks ja et hiljem midagi lugeda oleks...

Tahaks kirjutada oma tulevikuplaanidest ja mõtrtest, aga praegu on raske isegi ühte kuud ette näha. Jaanuar tuleb näiteks sitaks raske kuu ja kui ma jaanuaris finantsi ja ERITI rahandust ära ei tee, siis ma reaalselt ei tea, mis edasi saab. Kas kooliga on siis game over või mis mu võimalused siis edasi on. A no selleks, et nii ei läheks, võtangi jaanuari alguses "puhkuse", et mingit ajunussi õppida kaks nädalat. A peab end kokku võtma, sest ma tean, ma suuuuudan!! Ma lihtsalt ei usu, et ma saan NII loll olla, kui ma päriseltpäriselt õpin ja näen vaeva :D A kui olen, siis kandke mind maha ära, emexilaks üks kaks.

Viskan paar pilti ka, et teil mu nägu ikka meeles oleks :D Markus nt kartis, et see tal meelest läheb, kuigi ma ei tea miks küll :|Suvel olen aga Tartus olemas, et kõik tasa teha ja siis uuesti võõraks jääda :D

Küpsetasin piparkooke ja siis sundisin kõiki küllatulnud sõpru neid sööma. Need nii leged, et jõudsid isegi Apteki välja, sest mul oli vaja panna need Taurile särgi taskusse ju :D


#truestory


Maaaaailmaparim nägu, Taurisko


Shooti (Y)

Kuidas kommenteerida? PS! Vasakul on üks põhjustest, miks meil korteris cold as fuck on!!

Tartu kodu on ka kõrge


Aptekis doominot mängida, whynott

Shootis pilti teha, whynott

Sel õhtul läks aind 70 shotti, 3,5 inimese peale, kuna itaallase jaoks oli see liiga karm :D

Kus on beeebi

See juba vana pilt, aga avastasin, et seda polegi siin 

Viina täissüstitud arbuus

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar