teisipäev, 23. detsember 2014

ja ongi heade mõtete linn


Kui saan Tartu minna, siis vot on just nii hea meel ja tuju!! Lugesin kellegi blogist, et jõulud on see aeg, kui üksikud inimesed igatsevad just sel ajal enim enda kõrvale kedagi, kellega seda jõuluvärki koos nautida ja olla. Ja teine päev aastas on selleks valentinipäev. Siis mõtlesin enda peale... Thnk god, et mina sellist asja ei igatse, sest see võib ikka päris nukker olla. Jõulud on ju täitsa kurb aeg siis, kui keegi end üksikuna tunneb. Mul on vedanud. Ma olen üksik, aga ma ei tunne end üksikuna :)) Selleks on ju sõbrad, kes kärtsu-mürtsu-särtsu ellu toovad!!

Pean mainima ikka ja veel, kui hea on Tartus olla. Mitte ükski muremõte (minu elu ainsad muremõtted on seotud kooliga) ei jõua mõttessegi tulla. Siin on nagu teine dimensioon.. Nagu kõik olekski korras ja isegi kui Stefani enne mainis praktikat, siis ma lugesin lause ära, aga peast mul mõtet läbi ei käinud, et oi fakk, peaks hakkama mõtlema, kuidas seda turundust ettevõttele teha. Pärnus oleks mul ilmselt praegu süümekad ja ma hakkaksin kohe praegu natuke mõtet liigutama või siis lubaksin, et kindlasti homme. Süümekad panevad viimasel ajal liigutama, aga praegu siin... Eip, jumala pohhui, lähen täiesti rahuliku südamega magama.

Xo

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar