teisipäev, 14. oktoober 2014

Päev, mil peaksin lõpetama Tartu Ülikooli Pärnu kolledži, on 16.06.2015 kell 16:00. Lõpupäevaks oleks lihtsalt idekas, sest kogu see numbrikombinatsioon on juba lihtsalt niisama ilus ja noh teiseks on mul siis sünnipäev. Oleks ju kena sellisel päeval lõpetada, kuigi 22-aastaseks saamine on natuke hirmus. Millal ma nii vanaks küll sain?

Aga... enne seda on väga palju takistusi. Esimesed 3 neist on vaja kahe nädalaga likvideerida:

1. MIS TEEMAL MA KIRJUTAN OMA LÕPUTÖÖ?? Mul on siiiiiiani!!! no ideas, millest kirjutada. Ja see pole üldse hea!! Minu spetsialiseerumissuund on spaa, st et pean tegema praktika spaas ja kuna praktika tuleb lõputööga siduda (st et praktikakohas peab olema mingi probleem, mida uurida ja siis peabki seda uurima ja sellest töö kirjutama - kui keegi ei tea, kuidas ülikooli lõpetamine käib), siis igasse lambikohta praktikale ei saa minna. Nad räägivad seal koolis muudkui, et mõtle sellele, mis sind huvitaks, mis teema sulle pähe tuleb, mille kohta leiab allikaid, PROBLEEM peab olema, sest "kui ei ole probleemi, pole ju midagi uurida" jnejne. Elu oleks päris lihtne, kui ma mõtleksin sellele, mis mind huvitaks. Aga ma ei tea, mis huvitab (ja kas üldse). Mind ei koti päris iga teema seoses spaahotelliga või turismis üleüldse. Lõputöö teema ja praktikakoht tuleb esitada selle kuu lõpus.

2. KUHU MA LÄHEN PRAKTIKALE?? Ma pole siiani seda otsinud, sest ma ju ei tea, millest lõputöö kirjutan. Ma arvasin, et ehk läheb sellega natukene aega, et välja mõelda teema ja siis saaks juba kuhugi pöörduda a'la et tere-võtke-mind-praktikale-ja-teie-ettevõtte-näitel-sooviksin-ka-oma-lõputöö-kirjutada-teemal... Aga mis kuradi teemal?? Nüüd jääb mul loota, et ettevõte pakub ise mingi teema, mida ma võiksin nende ettevõttes uurida. Ja no Pärnu on spaahotellide poole pealt piiratud, kõik on komisjonile juba äraleierdatud ettevõtted, osad neist ei tahagi praktikante... nii et palju edu mulle homme neile kirjutamisel :)

3. JUHENDAJA?? Ma pole isegi julenud kedagi omale juhendajaks veel paluda, sest kuidas ma lähen veel 2 nädalat enne tähtaega küsima, kas keegi tahab mu juhendaja olla, kui ma olen nagu "noh ma teemat veel üldse ei tea ja ausalt öeldes mind ei huvita ka miski vist nagu ja praktikale pole ka end veel kuhugi küsinud ja pmts võin kohe ära öelda, et kevadel ma lõpetada ei kavatse, aga tuled juhendajaks või ei tule? kohe ütle, ära mõtle"

Nohh.. selline see seis on :D Veel ma ei muretse, aga varsti vist küll, kui olukord ei muutu. Homme lähevad kirjad teele!

Ahhaaaa... tegelikult mulle meenus nüüd üks väike mõte, mis vahepeal pähe tulnud on, kui lõputööle mõelnud olen, aga see on vist suht tobe. Eniveis, mõtlesin erivajadustega inimeste peale. Mingi probleemi vist kaevaks siit välja küll, aga ma ei julge seda ettevõtetele välja pakkuda, sest sellest ei pruugi neile reaalselt kasu olla (kui neid ei huvita sellised kliendid üldse) ja noh.. ei, ma ei tea. Maeitea maeitea eitea. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar