neljapäev, 4. september 2014

Pühapäev oli hirrrrmus, sest oli kolimisepäev. See on ikka jõhker tegevus, aga 9ks kuuks on nüüd rahu majas. Tõmbasime vanast heast Säästukast kastid Santsiga ligi ja hakkasime asju pakkima. Ühte kasti läks kogu meie alkohol. Seda oli ikka päris palju kogunenud, sest meil on lahked sõbrad ja meile oma joogid jätnud. Muidugi pakkisime kõik kaasa ja tegime uues kodus omale alkokapi. Kogu päev läkski kolimise peale + pidime Saviaugus koristama ja korteri üle andma.
that's what I'm talking about
Sama päeva õhtul tulid Tauri & Eenok meile ukse taha, sest Eenok sai omale icebucket challengi ja nad mainisid, et me võiks ka kohe vahetusriided kaasa võtta. Okei. Läksime Tauri hoovi, tegime ettevalmistused ära ja siis hakkas pihta. Esimene oli Eenok, kes pani Tauri tanki, teine oli Tauri, kes pani meid tanki ja siis olime meie. Tegime Sandraga video koos, aga see pole netti jõudnud ja enam ei jõua ka, sest me saame homme koju alles neti ja siiani pole meil võimalust seda üles laadida olnud. See netivabaelu on juba nii üle visanud... null kontakti välismaailmaga :D Aga see selleks, homme kell 9 on tehnik ukse taga. Pärast challengit läksime meile ja vahepeal käisime veel Saviaugust läbi, et riidenagi ära tuua. Tulime autost välja... Sandral oli roosa hommikumantel seljas ja veinipokaal käes, mina tassisin riidenagi, Eenok oli ämbriga ja Tauri oli lihtsalt Tauri. See vaatepilt oleks naabritele ilmselt olnud kas naljakas või hirmus, sest sellised naabrid 100% normaalsed ei ole :D Ahjaa.. kolimise ajal saime juba ühe naabriga tuttavaks nö. Aitas meil asju tassida ja juhuslikult elas ka 7ndal korrusel ja täpselt meie kõrval :D

Meie juures mängisime Eesti mängu ja tegime väikse soolaleivapeo, et oleks põhjust õlut ja veini juua. Kui me Sandraga magama läksime, hakkasid hullud askeldama meil korteris. Olid käinud ja üle vaadanud meie keldri, panni külmkappi pannud, juuksevärvimispintsli lambi peale jne. Ühesõnaga meil on normaalsed sõbrad, alati käkivad midagi, kui nad meil on :D Ja no sellised pildid tegid ka mulle telefoni ja panid neist ühe taustapildiks :)
Tauri, miks nii rõõmus?


Me elame päris uues majas jõe ääres 7ndal korrusel. Aa ma vist olen maininud juba? Igastahes on meil rõdult ilus vaade Pärnu jõele ja merele.


Ühel õhtul käisime Bummitajatega Erko juures ja tšautšauga jalutamas. Sellega oli lahe feil kunagi. Erko rääkis, et tal on must tšautšau ja mina mõtlesin, et ta rääkis chihuahuast ja sellepärast küsisin, et kas sa käid ka nii ringi, et kutsa on käekotis. Sel hetkel vist keegi ei arvanudki üldse seda, et ma mingit muud koera ehk mõtlen, vaid et mu intelligentsustase ongi nii madal, sest ega keegi ei öelnud mulle küll midagi :D Hiljem tuli välja, et ma mõtlesin täitsa valet koera ja siis oli küll nagu "a miks keegi mulle varem ei öelnud??"


Ja nüüd siis mõni sõna koolist ka. Eile räägiti kursusekoosolukul lõputöö tähtaegadest ja kõigest sellest, mida oli valus kuulata. Oksendada oleks tahtnud. Kui ma reaalselt mõtlen, siis kevadel ma lõpetatud ei saa, sest aineid on vaja järgi teha, 3 praktikat ja lõputöö kirjutamine ei tundu mu jaoks üldse reaalne. Eks näis, kuidas asjad lähevad, siht on silme ees ning see tuleb kätte saada. Lõpetamine oleks muidu päris vinge üritus sel aastal küll - 16.06 16:00. Oleks nii sünnipäev kui lõpetamine, aga... ilmselt jääb see pull ära :D Võtan end muidugi nii kokku kui suudan ja vaatab, kuhu ma välja jõuan. Kui kevadeks ei jõua ehk siis jõuan sügiseks oma asjad tehtud. Ja saan kevade lõpus ära Tartu minna, seniks kuni üldse siit minema lähme, ning Pärnule rõõmsalt tsau öelda.

See kohustusteta elu on nii reaalne juba. Eestist äraminemine tundub niiniii reaalne. Eile kõndisin koolist koju ja mõtlesin, et see ONGI ju reaalne, nii natuke veel ja teen fckng mis tahan ja lähen sinna, kuhu ma fckng tahan! Oooooojaa.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar