reede, 4. juuli 2014

Tartu ♥♥

Kolmapäeva hommikul pakkisin kohvri ja travellisin Tartusse. Mitte lihtsalt kohvri, vaid oma huge'i roooosa kohvri, millel on siiamaani Hispaania lennusildid küljes, sest ma pidin Tartust omale siia teki tooma. Mul siiamaani ei olnud seda, mis nüüd ei tähenda, et ma kõik see aeg olen tekita siin maganud. Emps ja Mirko tulid vastu ja läksime koju. Sõime kodus maasikaid ja arbuusi ja siis läksime selle ilusa ilmaga välja sõitma. Mina ikka tõukekaga ja Mirko ikka rattaga. Ta ei taha enam oma tõukekaga ise üldse pm sõita, pakkus mulle seda lahkelt Pärnussegi kaasa :D Ja ma oleks võtnud, aga kellega ma siin sõidan? Mulle on rämedalt hakanud tõukekaga sõitmine meeldima :D Niisiis.. käisime kruiisisime Tammekal, pärast läksime teisele staadionile palli mängima. Mängisime võrkpalliga jalkat ja sulgpalli ja kõik oli mõnus. Päike paistis, soe ja hea oli olla. Hiljem läksin oma armsale Merlinile külla. Jutustasime jälle tema juures ja öösel liikusime linna. CT ja europidu. Minu kamp tahtis suht kohe tagasi koju minna, aga ma lihtsalt ei suuutnud jälle nii ära koju minna. Leidsin klubist oma vana klassiõe, pärast veel GerdsiKata ja sinna ma jäin.

Laupäeval käisid kruiiserid, nagu Riinu ütles, jälle sõitmas igalpool. Õhtul läksime Tammekale euromängu vaatama. Seeee oli nii mõnus. See melu ja muusika ja rahvas ja meedia ja kõik jutud. Tartu kaotas kenasti 7:0 Norrale, aga pole hulluuu, sometimes lose, always win. :)) Ja siis veel täitsa õhtul käisin tädi juurest läbi. Viisin oma läpaka sinna, mis on ikka puhta perses, sest ma ei ole enam mingi kuu aega nettigi lahti saanud. Ja sain kohe teada ka, et see läpakas on ikka väga katki. Nii et jätsin selle Tartusse, et seda saaks natuke putitada ja looooodan, et saab ikka korda. Kooli jaoks oleks ju nagu vaja :D Muidu olen ma oma telefoniga harjunud tegema nüüd kõike, et pole isegi hullu, et mul hetkel arvutit pole. Ja nüüd võtsin kodust Mirko päädi ka kaasa, sest see pole aus, et neil kodus on kolm arvutit ja siis veel see vidin ja minul mitte midagi :D Ja lahkelt lubati võtta, nii et 5+.

Ja täna travellisin tagasi Pärnusse. Jälle raske südamega, aga no pidi. Tartu lihtsalt on see kõige parem linn, kus on kõige parem olla!






Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar