laupäev, 14. juuni 2014

Welcome to Saviauk

Kui keegi küsib meie käest, kus me elame, siis vastus on "Saviaugus!", sest nii ongi. Köögiaknast välja vaadates vaatab vastu Saviaugu tenniseväljak, kõrvaltänav on Saviaugu ja no kellele pakub pinget öelda, et Telliskivi 30 on aadress. Ikka Saviaugus elame :D Esimesed päevad siin olid suht hullud. Keeruline oli kohaneda kesklinna elustmelust siia maakeskkonda, kus näed võib-olla max 2 inimest liikumas. Ega me siin väljas väga ei tšilli ka, aga kui rõdul oleme, siis peale lindude häälte ei kuule muud midagi. Ja alguses oligi nii keeruline sellega, et siin niiiii vaikne on. Ülitihti mõtlesime, et huvitav, mis linnas praegu toimub... Sest Nikolais oli ju nii hea ülevaade kõigele. Kohe oli kuulda, kus on möll. Siin veab, kui trehvad naabrite Maie ja Valduriga koridoris kokku, hahah :D

Selle kahe aasta jooksul kasutasin ma liinibussi ainult siis, kui oli vaja kesklinnast Kaubamajakasse sõita ja tagasi. Nüüd pean pea iga päev sõitma, kui kodust välja lähen. Aga samas nüüd enam pole hullu, 10 minti bussiga ja olen linnas. Pärast tööd on näiteks see pull, et busse enam Saviauku ei sõidagi :D Saime sellest ehk nädalake tagasi teada ja ei suutnud ära ohhetada. Me olime arvestanud ööbusside ja juttudega, aga ups ei sõidagi... Sõidame taksode ja autodega :D

Tööl ma ei saa aru, mis värk on. Eelmisel aastal oli juba maikuu lõpus olnud korralik andmine ja seda suvi läbi. Siiani pole mingit tempot tööl küll taga olnud ja pigem peab muretsema selle pärast, et igavusse ära ei sureks. Üks päev oli tööl nagu reaalselt veebruari kõige külmem esmaspäev, kui keegi end välja ei vea. Ilm oli tegelikult ilus, olime kõik tööl ja lihtsalt passisime... Mängisime kaarte, õpetasin koka pojale inglise keelt, vedelesime tagahoovis muru peal, pildusime kive ja tšillisime niisama. Hallloo, mida suve.

Suveks tuli meile tööle üks eriline frukt teenindajaks. Ta on 30 ja ma pole nii lolli inimest varem näinud. Tal on suhteliselt 24/7 sitta-söönud-nägu ees nii siis, kui ta meiega tööl räägib kui ka siis, kui ta klientidega räägib. Klientidega suhelda absull ei oska, kohale ei jõua talle mitte faking midagi. Näiteks: piff koristas laua pealt nõusid nii, et ladus taldrikud üksteise otsa ja pani veel klaasi ka selle hunniku peale. Mul oli nagu mida kuradit?!!? Ütlesin kohe, et õu, nii ei tehta. Siis sain hiljem teada, et talle on seda teiste töötajate poolt mitmeid kordi öeldud. Ja samal päeval nägin, et ta tegi seda ikka uuesti. Küsisin, et kas ma pean näitama, kuidas koristada?? Okei, sinna see tookord jäi. Ja siis olin jälle temaga kunagi tööl ja jälle sama... Nüüdseks on talle vist see väike pisiasi kohale jõudnud.

Ta on meil olnud tööl juba kuu aega ma arvan. Hiljuti oli uutel ka kohvikoolitus ning nüüd olin temaga tööl ja jäin vaatama, kuidas ta kohvi teeb. Talle on näidatud seda meie poolt mitmeid kordi, ta on töötanud kohvimasinaga kuu aega, ta on käinud KOOLITUSEL ja vend ikka ei saa aru, kuidas ta mida tegema peab. See on ulme. Kui ma ise ei näeks, siis ei usuks, et üks 30-aastane saab olla nii pikkade ja umbsõlmes juhtmetega ega oska enda peaga mõelda. Kuidas on võimalik mitte aru saada asjadest, mida on korduvalt räägitud ja näidatud? Tööta siis sellisega koos :D

Üks hiljutine pirn, mille ta maha pani, oli selline: tegi kokale kohvi ja siis küsib, et kas tahab sooja piima kohvi peale. Meil on alati piim külmkapis ja kui keegi tellib piimaga kohvi, kallan ma piima piimakannu ega aja seda soojaks, nii see ju käib. Nagu kodus ei panda ju piima mikroahju nt, et panna kohvile soe piim peale. Ma küsisin, et mis mõttes, miks sa sellist asja üldse küsid. Vastu ütles, et "aga äkki kohv läheb külmaks" Ma lihtsalt võtsin peast kinni ja... no comments.

Ülejäänud uued on aga toredad. Üks tüdruk on veel, kes väga matsu ei jaga ja juttu ei räägi, aga ehk hakkab. Kokapoisid on toredad, baariabid on toredad ja 5. teenindaja on ka ok. Olin temaga paar päeva tagasi tööl ja kohe ilus oli vaadata, et tüdruk liigub kiiresti, oskab klientidega rääkida, naeratab ja oskab enda peaga ka mõelda :D

A veel Saviaugust. Meil on 5-toaline korter. Suur-suur elutuba ning 4 eraldi tuba, millest ühel pole lihtsalt seina ees. Meil on kaks korrust, kaks vannituba ja saun. Elutoas veedan ma oma enamus aja, kui kodus olen, sest siin lebotan nahkdiivanil, lasen jalatoe üles, seljatoe saab alla lasta ja ongi põhimõtteliselt voodi valmis :D Tugitoolid käivad samamoodi lahti ja isegi vaip on nii hea pehme, et tegime üks päev sotscampi elutoa põrandal. Kamin on meil ka 2. korrusel, aga seda me vist ei küta kunagi. Saviaugu suurim võlu ongi meie korter :) Kui see nii ülikõva ei oleks, siis ma vihkaks siin elamist :D

Sellel aastal jääb jaanipäev vahele. Olen kuskilt sealtsaadik tööl nii, et 4 tööl, 1 vaba, 4 tööl. Mingid päevad on ka kella 4st õhtul, aga ega see ei leevenda oluliselt fakti, et palju tööl olen :D Täna lähen ka kella 4ks tööle ja meil on mingi juubel ja veel üks 12nene laud, tuleb fun.

Hetkel sai vist jutt otsa. Tulge Pärnu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar