kolmapäev, 21. mai 2014

Sandra küsis eile minult, et kas ma olen midagi uut blogisse kirjutanud. Tema küsis! Ta ei tee seda tavaliselt kunagi ja kui tema juba huvi üles näitas...

Mul on täna üle nädala see päev, kui ma ei pea minema ei kooli ega tööle. Dia de fiesta :D nagu see Hispaanias oli. Neljapäeval käisin üle 3e nädala koolis. Kell 9 läksin ja enne 7t õhtul sain koju. Mõtlesin ise, et huvitav kas see oli nüüd selle eest, et ma nii ammu koolis polnud käinud või mis asja :D Ma ei mäleta, et varem oleksin nii kaua koolis olnud selle 2 aasta jooksul. Pool päevast oli mul oma spaa ainet, kus õppejõud arvas, et ma olen avatud ülikoolist :D (viimane kord, kui seal aines käisin, oli ka avatud ülikool meiega tunnis ja nüüd viimane kord ka, nad käivad kuus korra koolis) Olin seal aines 2. korda ja tolle päevaga sai meil see aine ka läbi, aga ilmselgelt minul mitte, sest ma olen ju nii palju puudunud ja seetõttu sain ikka lisatööd :)) Sest mul oleks ju ilma selleta liiga palju vaba aega...

Reedel oli kolledži sünnipäev, niiet päev algas kolledži ees miniaktuse ja caude amuse laulmisega (fosho ma tean sõnu). Seejärel algas mul jälle oma erialasuunaaine ning tegime tundi direktori kabinetis (mis iganes teadmata põhjustel) ning olime tunnis 4kesi. 3 eestlast, 1 türklane. Rääkisime igasugu spaaprotseduuridest, massaažidest ja blabla, aga mis oli ülikõva on see, et ma saan nüüd öelda, et olen direktori kabinetis mediteerinud. Tegime läbi juutuubi vahenduse tšakrate avamise harjutust ja hingamisharjutust. Selline normaalne meditatsioon käis seal päeva lõpus. Ja finally... Türklane tegi meeste ujumisriietuse arengust esitluse, mis läks nii käest kui käest ära :D Pani esitluse lõppu muidugi 5+ video meestest, et õppejõu kõrval oli seda vähe piinlik vaadata, aga see pööras korralikuks huumoriks seal ära :D

Reede õhtul pandi B-s terrass ka püsti, ilm oli ilus ning nii see rahvas laivi lendaski. Pidin natuke reede õhtul tööd tegema. Laupäeval oli sama lugu. Alguses oli vaikne ja sain B-s oma kooliasju teha, aga kui Sandral hakkas asi käest ära kiskuma, siis vahetasin dressi ära ja hakkasin tööle. Selline jooksmine oli... Ja kõige armsam oli 17nene rootslaste laud. Õnneks ei võtnud mina neid, aga hallo... 2. päev terrass lahti ja 17nene rootsi penskarite laud. Isverinaiss!

Pühapäeval-esmaspäeval olin mina full-day tööl ja mida jooksmist jälle õhtul. Pühapäeva õhtul juba ei saanud ma enam paigal seista, sest jalad olid nii valusad. Sama tunne oli viimati Hispaanias, kui seal alustasin oma 6päevaseid töömaratone. Hommikul paned jalad kingadesse ja juba see on nii fucking valus, et mõtled, kuidas ülejäänud 13h küll hakkama saab... Jepp, see on mu elu nüüd :D

Laupäeva õhtul läksin väljast päikesevarjusid kinni panema, aga üksinda ma sellega hakkama ei saa, sest ma olen liiga lühike selle staffi jaoks ja hüüdsin väljast Sandrat appi. Ja kuna ma olen kirjutanud, et B peal on kortermaja, siis tuli ühe rõdu pealt meestehäältega mitu "jaaaaa"-d. Hakkasime siis tšättima, mina alt ja nemad ülevalt ja lõpuks tuli välja, et neil on sõbral poissmeesteõhtu ning kohtusime nendega hiljem klubis ka veel ja sattusime täitsa okei seltskonna otsa. Ma nägin esimest korda Trafficu laivi, niiet oli naiss pidu, hoolimata sellest, et kella 3 ajal peksis südametunnistus ära koju.

Tänase õhtu lähen veedan B-s. Seal on ülihea õppida, kodus ma ennast nii kokku võtta ei suuda, sest siin on voodi ja muusika ja nii hea olla... Ja siis on jälle kool-kool-töö-töö. Homme õhtul on jälle üks fiesta meil siin kolledžis. Või no Sindi forellis, kus rebasteläbu oli, seega ootused on homse osas kõrged :D Järgmisel nädalal on plaanis Tartusse minna, sest ma-ei-suuda-seda-uskuda-aga-jah-tõesti-on-nii, et mu vennakesel on neljapäeval LASTEAIA LÕPUPIDU! Ta läheb sügisel kooli!! Uskumatu.

Ja 1. või 2. juunil kolme me oma Nikolai tänava korterist välja. Adios kesklinn, adios 5-sammu-klubisse-ja-tagasi, adios rahvas-pidevalt-ümberringi-liikvel. Kolime suht äärelinna ära, aga see-eest on uus korter ülikõva!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar