teisipäev, 6. mai 2014

Nagu allolevad pildid näitavad, siis käisime reedel peol. Sugaris oli lambipidu, aga klubi oli full ja mitte ainult eestlasi täis. Tundub nagu see suvi vist on vaikselt Pärnusse jõudnud ja inimesed ellu äratanud talveunest viimaks :)

See õhtu oli väga huvitav ka tänu ühele äppile, mida inimesed kasutama on hakanud. Tinderist räägin, kui keegi teab... Ja tänu sellele kohtusime ühe ägeda inimesega, kes hääletas öösel Paidest Pärnusse ja rääkis aind kulda suust välja. Ma olen palju hea huumoriga inimesi näinud, aga see tüüp oli nagu next level. Sellist huumorisoont saabki olla ma arvan ainult ühel inimesel maailmas... Tal pidi olema oma naljaliik Paides või kuidas ma seda ütlen... Igastahes jah, tinderdage! Ja elu on huvitav.

Laupäeval oli õhtul pubi reserveeritud, sest ühe mehe 55 aasta juubel oli koos bändi ja stiilipeoga. Kutt ise oli tätoveeritud, roosa särgi ja mustade pükstega ja nii chill, et ma lihtsalt ei suutnud ära imestada, kui äge ta oma vanuses on. Tegelikult oli see meie jaoks väsitav üritus, sest koju saime alles 2 ajal ja siis ma magama ka tükk aega ei jäänud, aga hommikul oli vaja tööle minna.

Pühapäev polnud mu lemmik. Mul oli juba hommikul päevast nii kopp ees, et oleks oksendada tahtnudja siis muidugi käisid sel päeval ainult väsitajad ka. Väsitajateks nimetan purjus inimesi nüüd, sest nad reaalselt väsitavad ja imevad seda energiat ära. Ja nad räägivad sinuga... ja nad ei lähe ära... ja nad tahavad kogu aeg midagi. On need, kes on nii purjus, et jäävad magama, need, kes hakkavad sind sebima, need, kes räägivad kõva häälega, need, kes mölisevad ja on vägivaldsed, need, kes hakkavad sinuga mölisema ja neid purjus inimeste sorte on veel... ja nad lihtsalt väsitavad. Näiteks palun väga:

* Purjus mees tuli õlut jooma, aga jäi selle taha magama. Kõrvallauaust kutid tegid tast pilte nagu ta oleks Hiina müür olnud, see oli ebareaalne kuidas ja milline ta oli ning mis hääli ta tegi. Kulminatsiooniks ajas ta selle õlle ümber, klaas läks muidugi katki ju ja veel miljoniks tükiks, et mul igav ei hakkaks ning viimaks viskasin ta lihtsalt välja taksosse. Mingi hetk kui teda äratama läksin, siis vaatas mulle tükk aega otsa ja küsis "Kus ma oled? Kuidas ma siia sain?" No mul oli nii rõve kui rõve olla saab isegi ta poole vaadata.
* Järgmine purjus mees tahtis minuga juttu rääkida, sest "sa oled niiiii nunnuu juuuu" ja lubas mu suvel Pärnu jõele jahiga sõitma viia ja mitte mingisuguse sita jahiga, vaid "ikka maailmaklassi tasemel jahiga".
* Kolmas purjus mees tahtis mind oma äripartneriks ja minuga valgevenelastega bisnesit ajada. Tal pidid tutvused olema ja mul teadmised. Et äkki võiksin olla ta äripartner?? No palun!
* Neljas švipsis vend oli 10 aastat Iirimaal elanud ja siis rääkis vaheldumisi eesti ja inglise keelt ja siis hakkas minuga inglise keeles rääkima, et miks ma inglise keelt rääkida ei taha. Alguses mõtlesin, et trollib mind, sest ma ei teadnud, et ta pooleldi iirlane on.

Vot.


Eile oli meil koristuspäev tööl. Kõik olime seal ja koristasime, et suveks kõik läikima saaks. Pärast seda läksime ülemuse juurde koju sööma-jooma. Täna hommikul meenutasime, kui palju me ära jõime ja see polnud normaalne :D D ise ka ainult pani ja pani uusi jooke lauale. Nt mulle extra pani nina ette banaanilikööri, mis ta Tenerifelt tõi, sest mulle meeldib magus! Kõik oli chill, nalja sai, aga kokad ja nõudepesija läksid küll liiga kiiresti ära. Me Sandra ja Meriliga hoidsime ikka lippu kõrgel ja jõime-jutustasime 7h kokku äkki. See konditsioon ei olnud normaalne enam lõpus, aga kuna kõik me oleme chillid, siis kõik on chill :D

Ja praegu oleme raamatukogus juba mingi 3h vist olnud. Et me nagu tulime õppima, aga me pole seda teinud. Ja nüüd lähme ära koju :D

Ja mis on veel tore, Rootsi juba vaikselt paistab! ;)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar