kolmapäev, 9. aprill 2014

Vaatasin paar tundi tagasi oma töö- ja kooligraafikuid, et nuputada, kas mul on mõni muu võimalus ka veel sel kuul Tartusse minna või ei. Aga ei. Mul on ainuke võimalus minna homme pärast kooli ja tulla laupäeva hommikul tagasi. Ja kuna ma pole 2 kuud Tartus käinud, siis lähen ka. Maikuusse ma seda minekut ka ei panusta, sest ilmselt siis veel vähem aega.

Tegelikult aga seda aega otsides ja mitte leides, sest mul on lihtsalt nii täisbookitud kuu, tuli meelde, et oiii, mul on veel praktika ka ju tegemata. Et ma pole isegi veel ju mõelnud, kuhu ma praktikale lähen. Ma isegi ei oska pöörduda kuidagi ühegi spaa poole, et nad mu praktikale võtaks. Ma pole isegi tutvunud oma praktikaplaaniga. Ma pole organisatsiooniõppe praktika kausta ÕISis lahtigi teinud. Normaalne ju!

Teised juba käivad praktikal või vähemalt tegelevad sellega. Mul on siiamaani täiesti soravnoo olnud, sest kui ma praktikale ka veel lähen, siis kuna mul üldse seda vaba aega on? Ma lihtsalt tahaks selle praktika sel aastal skippida.

Homme lähen ainesse, kuhu ma pole sel semestril veel jõudnudki. Kaks kodutööd olen juba maha maganud... Aga samas, saab mis saab sel semestril, seda ma ikka ei kahetse, et tööle läksin ja seetõttu ei ole koolis saanud korralikult käia ja et mõne ainega natuke kehvasti on. Järgmine kevad on mul (eeldavasti, kui jõuan selleni) lõputöö kirjutamisaeg ja küll siis on aega, et mõned ained järgi ka teha. Kui peaks juhtuma nii, et midagi tegemata jääb, aga panustan ikka sellele, et saan omadega mäele :D

Nii palju on teha ja see hakkas nüüd kõik kripeldama. Aga ma tean, mis ma tegema pean. Lihtsalt mitte mõtlema selle peale :D Üritan end uuest nädalast kokku võtta ja asjadega tegelema hakata. Aga kindlasti mitte praegu või homme või sel vähesel ajal, kui Tartus olen. Edasilükkamiseks ikka aega on.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar