kolmapäev, 23. aprill 2014

pärast pidu oli hea olla

Vahepeal on toimunud igast värki. Kui ma Tartus käisin, siis iga mu minut oli pm täisbookitud, sest aega oli nii kuradi vähe, aga teha oli palju. Käisime Riinuga võrkpallil ja jalutamas, käisin vanas heas Lõunakas, kus kunagi ei saa nii ära käidud, et ühtegi tuttavat ei näeks :D, mängisin-tegelesin oma vennakesega, käisime külas... Ilmselgelt sai see aeg kiiresti otsa, aga mis parata. Oli parem ikka kui mitte midagi.

Eelmisel neljapäeval algas pidu ja pillerkaar, sest olid pühad ja seega pikk nädalavahetus. Selline asi toimus üle väga-väga pika aja, et ma käisin neljapäeval-reedel-laupäeval väljas. Ja ikka suht hommikuni ka. Ilmselt andis tunda, et viimane korralik pidu oli 100 aastat tagasi. Vaarikas oli neljapäeval fulltäis, mida oli ikka suht raske uskuda. Reedel oli fäänsi üritus. Marleenil oli sünna ja siis alguses käisime istusime Fookuses ja pärast oli möll Apteegis. Laupäeval pidi olema Sugar ja Tannu, aga läks natuke teisiti :D

Mingi ammune päev käisime Valgerannas vesikat tegemas, eile tõmbasime bemmile hääled sisse ja läksime Tauri-Eenoki-Sandraga grillima. Kui need ulmeilusad ilmad olid, siis käisime jalutamas ja ns väljas. Ühel sellisel päeval pidin käima jälle Raehoovis tööl, teisel sellisel päeval Bumerangis.

Muidu on nagu kõik tiptop, aind et see kool ikka kripeldab vahest hinge peal. Et noh, pole jälle käinud ja pole jälle teinud. Homme lähen oma spaajuhtimise ainesse esimest korda, mida on olnud juba mingi kuu aega ikka, u 3 või 4 korda. Osalus pidi olema seal 90%... Ma vist olen rongist maha jäänud?? Äkki vabandab tööga välja ja kui ei, siis ei.

Reedel läheme Pärnu ümbrusse õppereisile. Tripime ma-ei-tea-kuhu, aga ehk on nagu fun. Laupäev-pühapäev on tööpäevad ja siis on esmaspäev ja Öölaulukaaas. Nii et, tulge kohale ja oleme tšillid, keda ammu näinud pole.

Tsauki-tsauki, rohkem ei viitsi kirjutada :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar