kolmapäev, 26. märts 2014

Tulime eile peaaegu kogu kursusega loengust ning garderoobis valiti välja mind, just mind!!, et mulle seda USA ja raamatute juttu pähe määrida. Ilmselt on kõik kuulnud, kuidas tudengid käivad USAs raamatuid müümas. Ja seda juttu tuligi mulle üks TTÜ tudeng rääkima. Noh, pigem küsis küsimusi ja tahtis mu andmeid ja siis tahtis veel mu sõprade andmeid ka ja blablablaa. Tegelt ma tean mõnda, kes on käinud ja ilmselgelt oleks see cool ja värkisärki, aga kahjuks on selleks suveks ju plaanid tehtud. Täna Portas olid jälle LHV kutid ja sisse minnes ütlesin neile kohe 'ei' ära, aga välja minnes tuldi tuimalt küsima, et "Neiu, miks sa meiega rääkida ei taha?" :D Never pole LHV kutid mind kaks korda 'rünnanud', aga täna oli nii... Eks homme ole näha, mida mulle kolmandaks hakatakse pähe määrima :D

Kunagi vedasime Kaisaga kihla, ma ei mäleta enam mille peale, ja ma kaotasin. Siis vedasime kunagi hiljem uuesti, et kui ma eesti keele riigieksamil üle 90 punkti ei saa, olen talle Asti võlgu. Sain 86. Ja nüüd kolmapäeval vedasime uuesti kihla ja noh ma ei pea vist mainimagi, et kaotasin jälle :D Kaisa käis eelmisel kolmapäeval meiega väljas peol ja niii hea on neid enda inimesi siin Pärnus näha :))

Kaisa ütles ja tegelikult ütles seda mulle Riinu ka, et blogis on ainult tööjutt ja muud nagu midagi. Jahh, sõbrad, nii on, sest palun, millest muust ma kirjutan, kui olen 5 päeva nädalas tööl? :D Nagu ma eelmisel nädalal olin... 5 päeva 12,5h!!! Siis ei olegi ju väga midagi muud kirjutada.

Kogu selle töömaratoni nädala jooksul ma unistasin päevast, mil ma ärkan äratuskellata ja vaatan arvutist sarju-saateid ja olen lebos. Sel nädalal olen küll koolis käinud, aga vaba aega on ja olen end juba välja puhanud. Tegelikult ei pea ma tööpäeval vara ärkama, alles pool 10, aga seekord jäi mul unevõlg, mis muudkui oli ja jäigi. Kolmapäevast tekkis ja nii mul polnud kõige erksam olla neljapäeval. Kui reedel oli kõik fain, siis õhtul pidi ju jälle välja minema. Laupäeval aga uuesti tööle ja siis oli muidugi kiire päev ka. Alguses istusin ja molutasin tundpool tühjas pubis niisama ära ja siis kui tulid esimesed kliendid, jäidki nad tulema. Pidin Sandra juba poool 2 tööle ära kutsuma. Muidu on reede-laupäeviti alates 6st õhtul see aeg...

Pühapäeval käisime Heleriniga koolis, rahanduses. Väga imelik ja uudne tunne oli seal olla ja asjast aru saada. Väga-väga imelik :D Väike lootus on nüüd tekkinud, et ehk äkki... Mingi hetk kui lahendasime ülesannet, tuli sellest eksponentvõrrand välja ja siis Kõuks ütles: "Tegu on eksponentvõrrandiga ja seda tuleb lahendada logaritmimise teel" Mul läks suuu muigele, sest see kõlas nagu vanahea Ever mu kõrvus :D Silme ette tuli kohe matatund, aknaalune pink, kus me Kaisaga istusime, ja väige tige tikker Ene Ever klassi ees mõtlemas, kelle ta nüüd tahvli ette kutsub seda lahendama...

Sain täna hakkama millegagi, mida ma poleks võimalikuks pidanud. Värvisin endal ise, täiesti ise juuksed ära, ülepea. Istusin peegli ees, võtsin pintsli kätte ja hakkasin värvima. Mõtlesin, et kui pintliga välja ei tule, saab värvi nagu šampooni pähe määrida ja mis ma ikka nii väga perse keerata saan... Ei saanudki!!! Hakkama sain!!! Jaaaaaaa ise olen niiiiiii rahul. Ma ei pea enam kellelegi ajudele käima, et mul juukseid värvitaks, sest ma saan nüüd ise! Jehhuu :D

Eile käis meil tootedisaini ja -arenduse tunnis Tallinna Lennujaama tähtis nina Erik Sakkov, kes rääkis 2h meile väga-väga huvitavat juttu. Peamiselt rääkis meile lennujaama liiniarendusest ehk sellest, miks me saame täna Tallinnast vaid 25te sihtkohta sõita, miks me veel ei saa 60nesse, miks Estonian Air meile ja neile nii oluline on jne... Tõsiselt huvitav oli. Pani meile südamele, et me alati lendaks ainult ja ainult Estonian Airiga, kui see võimalik on, sest nii teeme suure teene Eestile. Isegi kui pilet on 20€ kallim võrreldes mõne teise firmaga, ikkagi peame lendama enda oma Estonian Airiga. Ja veel palju huvitavat. Mu tähelepanu pole koolis tihti 2ks tunniks köidetud, aga seekord oli.

Esmaspäeval oli koolis lahe. Olen maininud vist, et minu spaa-ained on inglise keeles ja meid on spaasuunal üpris vähe. Esmaspäeval esimeses pooltes loengutes oli meid vast 6-7, aga päeva lõpuks jäin sinna mina + 2 türklast. Õnneks ei teinud õppejõud kaua sellist ainet, kus üks eestlane ja kaks türklast peavad inglise keeles rääkima ja arutama mingilt nature and health teemal... Mitte et mul midagi nende vastu oleks, ei ole, aga imelik oli olla 3kesi tunnis... ja pealegi oli õues ilus ilm :))

Täna saime teada, et saame korterisse uue duši. Soomlased käisid hommikul meil siin ja vaatasid dušikabiini, tegid pilte ja ütlesid, et kui meil midagi selle vastu ei ole, siis aprilli alguses ehitaks uue duši. Nohh, mis meil selle vastu ikka on ja kunagi aprilli alguses peaks siis uue duši saama :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar