neljapäev, 13. märts 2014

nädalavahetus

Reede oli siis peopäev. Pärast blogimist suht kohe läksimegi poodi. Šampus sai avatud väikeste eriefektidega, mida ma tööl teha ei saa, aga polnudki niiii hull nagu arvasin. Käisime Sugaris ja seal oli üks väike vaheintsident ühe mehega. Noh mitte midagi nagu väga pahasti ei olnud, lihtsalt mina ja mu kohe-ütle-ära-mõtle suu. Mul poleks see praegu enam meeleski, aga siin on üks väike konks :D Pärast Sugarit läksime vist Cocolocosse, aga me jõudsime sinna liiga vara ja seetõttu polnud väga äge. Pealegi oli järgmine päev tööpäev.

Laupäeval oli ärgates ülihea olla, üliilus ilm oli ja läksime Marleeni, Eliisega Rõusisse. Ja siis sain ma kõne Sandralt, et palju rahvast on ja et ma tööle ära läheksin. Pidin muidu minema kella 6st õhtul, aga jõudsin sinna juba enne 3e. 3st-6ni oli üks jooksmine, sest naistepäev oli ja rahvast liikus. Ja siis see konks. Pubisse tuli üks seltskond ja vaatasin, et üks mees on tuttava näoga. Vaatasin ja mõtlesin, aga aru ei saanud ja siis ütlesin Sandrale. Ja mis välja tuli... jeppp, sama tüüp oli, kes oli Sugaris. Mul hakkas siis piinlik ja naljakas samal ajal. Mul joppas vähemalt sellega, et me kahekesi tööl olime ja mina ei pidanud nende lauda võtma, aga krt küll... mida ma järgmine kord teen, kui tuleb jälle keegi selline?? :D Tegelikult peaks ma oma suu lihtsalt vahepeal kinni hoidma, aga maru raske on, kui kõik tahab välja tulla, mis mõttesse tuleb :D

Õhtul jäi Bumerangis vaikseks, aga vähemalt tuli Bumerangi seltskond sinna istuma. Osad olid endised, osad praegused töötajad ning ilma nendeta me oleks seal ikka väga tühja passinud. Kui tööpäev sai läbi, siis läksime ka nende seltskonda ja tiksusime seal. Läksime jälle Sugarisse ja Cocolocosse ja funfunfun.

Pühapäeval läksin mina tööle, Sandra käis külas. Lausa 5 tundi!! Õhtul tulid Eenok ja Tauri sinna ja pärast nende seltskonda tuli kohe järgmine kamp külla :D Kahjuks polnud aega jutustada, aga vähemalt sai korrakski nähtud ja natuke räägitud :P Ja siis jäin ma üksi oma klientidega. Ühed mehed tiksusid minuga lõpuni seal välja, mis oli isegi hea, sest tegelikult seal jõe ääres pimedas üksinda ei ole väga hea õhtul olla. Kokk läheb 23:00 ära ja pool tundi üksi pole küll palju olla, aga ikkagi on creepy ja vahel ei saa ju sealt õigel ajal ära ka. Igastahes! Kodus ootas mind üllatus. Kui ust lahti keerasin, mõtlesin, et mida kuradit, mis lärm. Äkki Sandra ja Marleen laulavad karaoket või üks neist räägib lihtsalt mingit juttu väga kõvasti?? Aga eii, mul oli valetus. Meie juures olid Stefani, Tauri ja Eenok!! Kui jooke laua peal nägin, mõtlesin, et no paun, mida noh, pühapäev juuu halloooo!! Aga see vist oli vaid ühe minuti, sest siis hakkasin ma ka juba kiiresti sättima, et nendega välja minna. Siin on ma-ei-tea-mis-ajavahega üritus Koosolek, mis on mõeldud neile, kes muidu ise baaris/klubis vms kohas töötavad ega saa õigetel päevadel väljas käia. Ja siis loomulikult käivad seal kõik teised ka, kellel nädalavahetus ära ei lõppenud õigel ajal. Nii et sinna me siis läksimegi ja lammutasime jägerishotte ja kokse. Pühapäeva kohta oli pidu kõva ja kõik oli meil tore.

Esmaspäev oli täielik disaster, sest me ei olnud väga okeid hommikul. Õhtul olid meil jälle külalised ja läksime välja tšillima. Käisime Mäkis ja sõitsime autoga ringi ja tiksusime poole ööni väljas. Vahepeal võttis ment sappa ja peatas vilkuritega, et mainida, et bensupaagi luuk on mingi paar millimeetrit lahti. Meil oli autos ilge paanika, sest mul oli vöö lahti ja ma ei saanud seda üldse kinni. Sandra lõpuks klõpsas selle siis kinni, kui meil juba autoaken lahti oli ja politseitädi seal seisis :))

Ülejäänud päevad tänaseni pole ma midagi asjalikku teinud, v.a see, et käisin jooksmas, tegin imeväiksed kodused tööd ära, koristasime ja käisime raamatukogus. Ja homme on tööpäev.

Helerin tuli Saksamaalt tagasi.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar