pühapäev, 2. märts 2014

märtsikene

Niii, vahepeal olen jõudnud Viiekümnevarjundiraamatu 3nda osa juurde. See oli see kõikse tähtsam informatsioon, mille ma pidin siia esimesena kirja panema. Ja näiteks olen käinud vahepeal terviseturismi aine raames Pärnu Rannahotellis ja Ammende Villas. Käisime tavalisel ringkäigul, näidati tube ja räägiti igasugu juttu juurde. Ammende Villa ajalugu oli nunnu - ühe rikka perekonna (Ammende perekonna) tütre pulma jaoks otsiti Pärnus kohta, kus seda pidada. Kahjuks ei leitudki sellist kohta ning siis tuli neile mõte, et nad võiksid ise sellise koha ehitada, kus pulmi korraldada. Ja nii Ammende Villa siia Pärnusse tekkiski. Koht on väga-väga nunnu ja kõik jutud. Aaa... mis mul meenus. Pärnu Rannahotellis olime ühes juuniorsviidis ning mingi hetk tekkis seal vaikus. Ja just sel hetkel!! vaatasin ma rõdule ja ütlesin, et "rõdu on kole". 10ne palli süsteemis oli mul 10 palli piinlik sel hetkel :D

Kolmapäeval oli tudengitrall ja seekord me seda vahele ei jätnud. Korter oli lõpuks jälle rahavast täis - meie 3 + Marleeni töökaaslane, Katariina ja Gea ja Eenok ning ta sõber. Rääkisime igast jutte siin ja osa meist sai alles 2 ajal välja. Marsruut oli Apteek-Vaarikas-Apteek-Cocoloco. Vaarikas oli mõttetu, niiet pillerkaar oli Apteegis. Pidu oli nii kõva, et Marleenil oli mantel põlenud ja Sandral põlv sodiks :D Aga no regretss... Lõpetasime cl-is kella 6 ajal, kus ilmselgelt oli fullhouse ja pidu pilvedeni :D

Ja siis olen käinud tööl. Kogu reedene päev oli vaikne ja kulges rahulikult, aga poole 11 ajal tuli üks "tore" vene kamp sisse. Algusest lõpuni olid ülbed ja lõppes see õhtu mul nii, et minu peale lubati kaebus esitada :D:D Üks vene vuhva tahtis saada krevette majoneesiga, mille peale ma ütlesin, et meil ei ole sellist valikut, valigu menüüst. Tema ütles, et tal on oma menjuu ja ma ütlesin, et ei ole mingit enda menüüd. Ja siis tuli (täiesti suvaline naine eks!!) ja ütles mulle "ma esitan su peale kaebuse. mina oled direktori assistent ja sina oled tavaline baaridaam ja ma esitan su peale kaebuse. mis sa arvad, kes võidab? mina olen assistent ja kui ma esitan kaebuse, siis minu sõna jääb peale" Kogu see aeg ülejäänud laud ainult muigas ja olid maruuhked enda üle. Mul õnneks oli nii suva, et ütlesin talle vaid tuima näoga "mul suva" ja kõndisin minema. Sisimas oleks ma tahtnud talle numrbi anda, kuhu kaebus esitada, et ta elu kergemaks teha, aga ma selle hetkeni isegi ei teadnud, et söögikohtades direktorid on ja kes see meil olla võib, seda teab vist ainult tema :D Ja enivei, õli tulle valada polnud just kõige parem idee, sest ma poleks tahtnud olla mina vs 7 purjus venelast :D Hiljem kui lauda viisin need krevetkid talle tuli tema suust, et "ja korola" (ma olen kuninganna) :D Mul oli nagu, et jahhjahh... eks sa ikka oled :D Lihtsalt... kust tulevad sellised inimesed? Palju neid kirjusid loomasid issanda loomaaias on? Miks mina pean nende kõikidega kohtuma? :D

Homme läheme Sandraga pealinna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Tegelt ei oota seda üldse, sest peame 7 ajal juba ärkama ja kohvikoolitusele minema. Ma vist ei pea 2. korda mainima, kui tähtis on kohvikvaliteet kohas, kus ma töötan :)) :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar