kolmapäev, 19. märts 2014

Laupäeval käisime Sugaris "iga ämma unistust", "ottottsitakott" või kuidas iganes teda veel nimetatud on, Ott Leplandi kuulamas. Ja pühapäeval seetõttu midagi asjalikku ei teinud.

Esmaspäeval ja teisipäeval olin tööl. Hommikul oli kokal laps haige ning kuna teda kuhugi jätta ei olnud, siis võttis ta tööle kaasa. Nii et mul oli nunnu seltsiline! Paar tundi oli ja siis läks üks kokk koju ning teine tuli tema asemele. Ja selle teise kokaga on alati tööl so much fun lihtsalt. Aga eriti vinge oli see, kui ma hakkasin kalu toitma, mida ma varem teinud polnud. Neile saab akvaariumi köögist kraanikausi kohalt panna toitu läbi väikese ruudukujulise ava ja nii ma siis kusagil kõrgel turnisin ja johhaidi... Esiteks ei ulatunud mu käsi akvaariumiavani, et toit neile sisse panna. Pidin veel rohkem ukerdama seal. Teiseks oli see hirmus, sest kalad tulid kõik selle pisikese ava juurde, kust ma neile süüa panin ja ei olnud lahe :D Kolmandaks üks kala lõi sulpsu, mille peale ma ehmatasin ja ajasin kogu kalatoidu akvaariumi peale laiali. Neljandaks palusin ma kokal endale harja tuua (tegelikult pintsel, millega me kohvipuru jms väikest pühime), mille peale tema täiesti tõsiselt küsis "kas põrandaharja?" Viiendaks selgus, et kalad olid tegelikult tol päeval juba süüa saanud ja kogu krempel oli ilmaasjata. Kuuendaks oli keeruline toit akvaariumi pealt ära pühkida. Seitmendaks oli kogu see aeg meil täielik naer ja loll jutt. Kaheksandaks tuli selle actioni lõpus klient maksma, kes koputas mulle köögi uksele. Ja viimaks... see moment, kui avastad, et kõike seda kuulis saalis olev klient pealt. PIINLIK! :D:D Kui köögist välja läksin, muigasin mina rämedalt ja muigas see mees rämedalt. Akvaariumi all saalis on ju lauad... ja ta istus ühes neist ning kõik, kogu jutt, terve see aeg... ta kuulis seda! Ma kujutan ette, kuidas oli naljakas kuskilt akvaariumi kohalt kuulda juttu a'la "seda-paska-need-kalad-söövadki-vä-nii-vähe-issand-jumal-ma-ei-ulatugi-siia-ju-kiljatus (kui kala sulpsas)-mine-perse-mina-neid-ei-toida-palun-too-mulle-hari-eiiii-nalja-teed-vä-eest-too-see-väike-hari-blablablaaa" Jepp, fun :D Õhtul pidin maid jagama mingi imeliku mehega, kes ajas täielikku kelbast suust välja. Jutt ei tahtnud üldse lõppeda ja kuna ma ei osanud väga talle midagi vastu rääkida ega tahtnud ka, pidin lihtsalt kuulama. Tal ilmselgelt polnud selle vastu midagi, sest ta oleks võinud ka 30minti soolot teha, kui ma kogu aeg ta laua juures oleks seisnud. Teisipäev oli aga täiesti normaalne päev, mis tähendab, et ma ei pidanud jooksma nagu hull, ei olnud igav ega olnud klientide seas ka mingisuguseid silmatorkavaid pärlikesi. Õhtul tulid Sandra-Eenok-Tauri jalkat pubisse vaatama, nii et eile õhtul oli tööl hea seltskond ka. Tore.

Täna on mul olnud nädala ainuke päev, mil olen täiesti vaba. Koolist ja tööst. Hommikul meil siin päike säras, nii et vaatasin oma "kodus ja võõrsil"i ära ning läksin jooksma. Kevade ja lumesulamisega on Pärnu jõe äärde ka väga kirju seltskond kogunenud... Enamasti negatiivses mõttes. Näiteks täna üks purjus mees arvas, et on lahe mulle järgi joosta. Kui pead keerasin, siis palus vabandust ja jäi seisma, aga mind jõudis ta ikka veidike hirmutada, seega saatsin ta perse ja jooksin edasi. Ja siis lõpus ootas mind mingi "purjus kalameeste kompanii", kust tuli ka kommentaare. Õnneks selles suhtes olen immuunne, et kui keegi kuskil kobiseb ja mul on võimalus mitte välja teha, siis võib sealt ükskõik mida tulla, üldse ei koti.

Pärast jooksu olin kodus natuke aega ja siis läksime Eenokiga Cityalkosse, sest winter edition'i siider on seal hetkel 40 senti :D Varusime seda natuke, et oleks täna hea võtta ja kunagi hiljem ka. Seejärel käisime Tauri juures tööl külas, fun koht ma ütlen. Ja siis läksin Portasse... Hea tunne on, kui ma pole oma vaba aega maha maganud :))
Esmaspäeva hommikul ei tulnud tund aega ühtegi klienti ;)
Telefon on mul selfide (enekate) tegemiseks

Täna lähme kambaga välja tudengikolmapäevale ja homme-ülehomme-üleülehomme saan jälle raha teenida :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar