reede, 7. märts 2014

:))

Kohvikoolitus Tallinnas. Ohh, mõtlesin, et tuleb igav mõttetu ja unine passimine seal, aga tegelikult oli see isegi päris tore. Koolitaja oli tore ja rääkis huvitavaid fakte kohvijookidest. Nt üks asi cafe latte kohta. "Latte" tähendab itaalia keeles "piima", mis tähendab seda, et seda tellides pole korrektne öelda lihtsalt latte, sest sel juhul tellitakse lihtsalt piima. Korrektne on öelda cafe latte, sest siis saab kohvi ka ikka juurde :D Eestis tegelikult vist teavadki seda värki aind need, kes on kohvihullud või kohvikoolitusel käinud inimesed... nagu mina. Aga kui Itaalias nii tellida, siis saab vist küll ainult piima, hah :D Eestis tehakse seda lattet teistmoodi ka, kui tegelikult see käib. Meie paneme enne klaasi vahustatud piima ja siis kohvi, et oleks ilus kihiline, originaalis peaks aga käima kohv enne, mis tähendab, et see ei jää visuaalselt nii ilus, vaid selline peaaegu ühtlane pruun. Ent kuna Eestis on kõik harjunud, et latte on kaht värvi, siis peab ikka niipidi siin tegema :P Maitsevahet pole ja Eesti-moodi on ilusam ka. Kui koolitaja oma jutu ära rääkis, hakkasime ise espressosid meisterdama ja siis cappuccinosid. Nende kohvidega on veidike ikka jamamist küll, sest küll ei tohi olla piimamull vahustamisel liiga suur ja kui espresso ei tule masinast 20-30 seki vahel, siis peab jahvatusastet kruttima, et vesi kas liiga kiiresti või aeglaselt läbi ei voolaks ja nii edasi blablabla :D Saime oma tunnistused pärast 3e tundi kätte ja voilaa, Pärnusse tagasi.

Christian Grey trioloogiaga on mul lõpp nüüd. Lõpetasin viimase osa ja no ohhh... !!!! Kui head need raamatud olid ja ma tahaks juba uuesti esimest osa lugeda. Viimases raamatus toimus normaalset actionit ka lõpuks ja ma ulgusin selle raamatu taga mõned korrad (enne seda oli mingi mõttetu vaniljeaction, kui asi päris karmiks veel ei läinud). Nii et ma väga ootasin, et midagi põrutavamat toimuks, mis neil suhted sassi lööks ja põnevust rohkem tooks. Ja nüüd... 2015 ja film, jään ootama. Pärast millegi sellise lugemist on raske midagi huvitavat järgmiseks valida.

Teisipäeval käisime koolis natuke aega. Õppejõud oli üks naine, keda me Sweet Rosies Sandraga üks õhtu nägime ning kui ta mulle ütles, et see on meie õppejõud (mina polnud tema loengus käinud veel), vajus mul suu lahti... sest et piff nägi välja nagu ta oleks klienti seal pubis oodanud. Noh igastahes, mina teda väga tõsiselt võtta ei suutnud ja seminaride ajal tuli mitu korda meelde ta ulmevälimus ja hoiak seal Rosies :D Lõuna ajal käisime Bumerangis tsillimas ja õhtul vist olime lihtsalt kodus.

Kolmapäeval oli tööl hullumaja. Lõuna oli megaaaakiire, pubi oli full ja ma sain end seal lolliks joosta. Pärast lõunat ka väga maha ei rahunenud see olukord ehk rahvast käis ikka korralikult. Sain ehk tunnikese kogu päeva jooksul (13h) istuda kokku. Õhtuks oli pandud 5ne laud pulma-aastapäevaks kinni kella 7ks õhtul. Katsin neile laua ära ja siis enne 7t tuli üks naine pubisse. Istus maha, läksin ta juurde nagu ikka, menüü käes, ja siis küsib, et kas kella 7ks on laud kinni pandud. Mul oli, et jaaa... juhatasin ta lauda ja istus sinna maha. Ütles veel, et ootab teised ka ära ja siis hakkab tellima. Kuna mingid snäkid olid juba laual, siis istus ja snäkkis seal. Ja siis tulid nn teised ehk tegelikult tuli välja, et ta ei olnudki nende seltskonnast. Mul oli nagu wtffffffff, kui ma nägin, et ta laua juurest ära saadeti ja ta minema läks. Kui ma temaga rääkisin, siis ma mõtlesin, et huvitav kas ta on purjus või tal on mingi kõnedefekt, sest kes see tuleb sellisele üritusele juba kinnises olekus??!! Aga oli purjus ja täiesti võõras ka. Ja ma ei saa sellest aru... kuidas ta nagu teadis täpselt nii küsida??? Ja mis asja ta mõtles, kui maha istus ja ütles mulle, et ootab teised ka ära?? On tõesti võimalik niipidi ka omal mõistus ära juua või? :D

Ja siis tuli järgmine purjus tegelinski (seekord mees) mulle leti äärde ja ikka just siis, kui mul kiire oli. Tahtis, et ma talle takso kutsuksin ja tikke annaksin ja siis talle arve annaksin. Tegelesin temaga igaks juhuks kohe ära, sest ta ei tundunud just eriti sõbralik ja isegi kartsin teda hetkeks. Ja siis me hakkasime jagelema temaga...
Tema: Mis arve on? (ehk siis ta tahtis takso kutsumise (mis on tasuta!!) ja tikkude laenamise eest (mis on tasuta!!) mulle maksta)
Ma: Midagi.
Tema: Davai, ütle summa ja ma lükkan kaardi sisse!!
Ma: Mille eest?
Tema: Ei noh ma pean ju sulle midagi maksma takso eest!!
Ma: Ei pea ju, taksole maksad.
Tema: Ei, aga mis ma sulle maksan??
Ma: Midagi, daaah.
Tema: No ütle see summa, mul sularaha ei ole, aga maksan kaardiga.
Ma: Midagi ei taha.
Tema: No mis summa on??? 5 või 10 või palju eurot?
jne

Ja siis kunagi tuli, thnk god, takso. Ühed naised, kes mul leti juures lauas istusid, naersid, et hullud on vist liikvel. Mul ei jäänud muud, kui nõustuda :D

Neljapäev oli juba tavaline madalhooaja päev. Rahulik päev, tööd piisavalt, et igavusse ei sureks, ent oli ka aega raamatu lugemiseks ja köögis abistamiseks :)) Täna oli vaba päev. Hommikul käisin šoppamas, ülejäänud aja tegelesin raamatuga. Varsti lähme peole ja kui Marleen koju jõuab, siis lähme Jussi poodi, sest mul on vägaväga vaja osta šampus ja selle avamine ära õppida. Homme on naistepäev ja lähen õhtul 6ks tööle ning võib vabalt juhtuda, et keegi šampat tahab. Tuleb ära teha see esimest-korda-šampuse-avamine. Tavaliselt olen mina sel ajal teises toa otsas, kõrvad kinni, vahel silmad ka :D Nii et saab põnev!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar