neljapäev, 6. veebruar 2014

safe haven

Et mingi hetk liiga palju kirjutamist ei oleks, siis mõtlesin, et kirjutan ikka täna selle postituse ära. Pole ammu ju jälle kirjutanud, mis tähendab ilmselt ikka seda, et endist blogimise huvi mul enam pole. Blogimist ma siiski päris ära ei jäta, sest nii hea on ju kunagi lugeda seda kõike ja kes teab, ehk tuleb see endine tuhin millalgi tagasi.

Praegu on imelik periood, kui halvad asjad kuhjuvad kokku ning seetõttu ma ei ole ka tahtnud eriti siia tulla. Ilmselgelt pole tuju kõige parem olnud ja ma olen hoidnud lihtsalt madalat profiili. Vaadanud oma sarja ja viinud mõtted eemale. Kirjutan aga headest asjadest, milleks oli näiteks...

... esmaspäeva õhtu! Minul ja mu 4l endisel klassikaaslasel on Facebookis üks grupp, kus me ikka vahepeal chit-chatime. Ajasime esmaspäeva õhtul ka seal juttu, kui Markus teatas, et nad Elmariga lähevad semestri algust tähistama Illegardi ja et äkki tulen ma ka :)) Ikka läksin, sest ega neid inimesi ju tihti ei näe :D Istusime seal Illegardis lõpuks 7kesi. Elmar, Markus ja nende 4 kursavenda. Mina ja 6 kutti, norm. Ühel neist oli sünnipäev ja uus semester algas, nii et tähistamist jagus. Istusime seal, kuni koht kinni pandi, seega päris üle 3e tunni! Päris kaua ikka, aga aeg läks kiiresti ka. Rääkisime igasugu asju, nalja sai, kõik olid toredad. Elmariino ja Mišaga sai vanu nalju tõugatud ja kõik oli 5+! Tore, et mul on sellised sõbrad, kes ei tundu mitte kuidagipidi võõraks jäänud ka siis, kui pole aasta aega näinud. Vaid et on just see tunne, et miski pole muutunud. Sest Elmar nt küsis mu käest Hispaania kohta mõnda asja ja ma mõtlesin, et wtf, miks sa küsid!? Ja tuligi välja, et me polnud pea aasta aega enam kokku juhtunud. Ulme :D Teemasse tuli ka Elmari Walteri laul, mida ma just yt-bist 3 korda kuulasin ja tahtsin siia ka panna, aga blogi kaudu otsides ei leia ta üles seda. Jaaa siis leidsin veel päris vingeid videoid, mille olemasolu ma ei mäletanudki enam. Nt kuidas targad käisid auto järel kummiga kelgutamas või minust filmitud video enne vene keelt :D:D Dsiiiiiiiiisas!!! Tore õhtu oli ja veel eriti neil, kes sünnipäevakutiga täiel rinnal tema sünnipäeva tähistasid :D Laud polnud kunagi tühi!

Pildil on 5 klaasi ja 3 pudelit. Mitu mina neist tühjaks jõin?
Paljud on küsinud Hispaania kohta, kas lähen sel aastal jälle või ei. Nüüd võin öelda 100% kindlalt, et ei lähe sel suvel. Saatsime just emaili neile ja ütlesime meile pakutud töökohad ära. Asi pole selles, et ma ei tahaks minna, ma väga tahaks. Me tahaks väga, aga mõtlesime, et cmoon, me pole Pärnu suve näinud. Ja kuna me veel seda näha saaks, sest kes teab, mida tulevik toob, kui mitte nüüd sel suvel. Hispaaniasse saame minna veel ükskõik kuna, järgmine või ülejärgmine suvi. Aga see Pärnu ilmselt ei hoia meid rohkem siin, kui kool läbi on. Nii et meie plaanid ongi sellised, et jääme suveks Pärnusse. Peame suveks uue korteri otsima ja töökohad üritame ka leida. Pm on need viimased ka loodetavasti kõigil olemas ja siis jääb vaid korterimure õlule, aga selle lahendame ka ära :)

Eile tulin ära Pärnusse. Otepäält oli nii hea siia sõita, sõit tundus imelühike. Nii hea on tagasi siin olla. Viimased päevad Tartus ma niiiii-niiii ootasin, et juba Pärnusse ära saada. Sest siin lihtsalt on... hea. Kui ma tulin, siis rääkisime Helerini ja Sandraga need jutud ka ära, mida vahepeal ei rääkinud ning siis mõtlesime, et võiks bowlingut mängima minna, sest laupäeval on vaja võistelda 11ne teise tiimiga.  Mina mängisin täiesti esimest korda ja päris kahju oli sellest, sest bowling on päris lahe :D Viskeid oli meil igasuguseid, oli nii nulliringe kui lucky strike'e. Esimeses mängus tundus, et mul on algaja õnne, aga teises mängus oli see kõik kadunud :D Meie laupäevase tiimi nimi ongi Lucky Strike!

Homsest algavad meil siin Tudengite Talvepäevad, korter tuleb rahvast täis ja trall käib pühapäevani. Esmaspäeval algab kool, nii et varsti jälle midagi uut siia kirjutada ;);)















Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar