teisipäev, 21. jaanuar 2014

vaheaeg

Sess on ammu läbi. Ammu tähendab, et reedel oli viimane eksam. Ja kõik eksamid olen ka enam-vähem kenasti ära teinud, st et hindeid on igasuguseid, aga alla C on vähesed. Ühe aine kukkusin läbi, st et ma ei läinud eksamile kohale ning võib-olla proovin teha proovieksamit, aga ei ole kindel. Võib-olla jätan südamerahuga selle järgmisesse aastasse, ei tea :D Aine on ilmselgelt rahandus!!! Õnneks on sellest nii suva.

Kui eksamid olid tehtud, siis registreerusin kevadsemestri ainetele ka ära ja täiega ootusärevus tuli hetkeks sisse. Ained on nii põnevad! Nüüd tuleb rohkem erialaaineid ka ja kuna mul on spaasuund, siis minu ained kevadel on nt kuurordilugu, spaatoitlustus, spaaprotseduurid, spaa juhtimine ja nt üldainetest terviseturism ja tootedisain... Ma ei tea, mis värk on, et mul juba praegu niii põnev on. Ohh ja see ju ka, et tunniplaan on megalebo. Aga las see teema olla praegu.... Kool algab alles 11 veebruar.

Kolmapäeval käisime väljas. Lahe oli Tauri ja Eenokiga üle pika aja ühele peole sattuda ja mainin, et üks neist on ikka ülinaljakas, kui natuke palju purjus on. Ilmselt see üks loeb nüüd siit seda :D Ja mainin selle ka siis veel sulle ära, et ma pole ainuke, kes sind kodus ka veel peost järele naerda sai.... Ma ja Sandra arvame, et sa oled sitaks naljakas ikka vahel peol... a samas seda tead ju ise ka, kui mõelda nt Calella vahupeole... HAHAHA :D Klubis olid Itaalia kossukutid ka, kellest selles mõttes oli kahju, et klubi oli tühi ja nad ei tundunud just eriti rõõmsad. Eesti ööelust jäi natuke vale arusaam (ilmslelt) neile ja näha oli, et neil oli tühjas klubis väga igav.

Reedel käisime ka väljas. Kui kolmapäeval oli kamp päris suur, siis reedel läksime Sandraga kahekesi. Marleen&Mariel läksid Bussi, meie Mirage'i. Kodus snapchattisime võõrastega ja skypesime Endrikuga, mis ma usun, et oli ikka väga naljakas, sest me tegime kõne enne välja minekut :D:D Klubis nägime kursaõde Aget ka ja ei mäleta hetke, kui me oleksime vaid kahekesi olnud. Ilmselt oleme piisavalt sotsiaalsed inimesed, et võib kahekesi ju peole minna, aga see muutub kohe, kui oleme peole jõudnud :D Aaaa enne Mirri käisime Cocolocos ja pärast Mirri käisime Cocolocos. Nagu ikka, pidu lõpeb seal. Järgmisel päeval ärkasin kella 5 ajal õhtul, seetõttu Otepääle enam ei jõudnudki.

Ja seoses Endrikuga tuli nüüd meelde, kuidas ta kolmapäeva õhtul mu timeline'ile postitas ühe profiili ja küsis, et kas mul uus kasutaja. Mul oli juba arvuti kinni, aga siis öeldi mulle, et kuule Stella, tule vaata. Alguses ei jõudnud kohale, et mis värk on, sest nägin enda piltidega kontot, mis polnud minu!!! Minu roosas kleidis profiilipilt oli profiilikaks, cover photo oli Triinu ja Maarjaga pilt Triinu sünnipäevast (ja see pilt on mu Krgh albumis, mis on nähtav vaid sõpradele), nimeks oli Vladka ja elukoht Tšehhi. Perekonnanime enam ei mäleta, ilmselgelt mingi imelik oli. Ja ega see eesnimigi parem ei ole :D:D Endrik oli selle ühe meie ühise sõbra (tšehhi poiss, kes ka Calellas oli ja kellega ma ka suhtlesin vahel) pildi alt leidnud, sest see krdi Vladka oli kommenteerinud seda, kuhu tšehh täägitud oli. Not a very smart move. Minu news feedi see ei tulnud, aga õnneks tuli Endriku. Ilmselgelt oli asi selge, kes selle taga oli ja lendasin kohe sõimuga tšehhile peale. Alguses ajas tagasi, aga kui sai lõpuks aru, et ma ju tean, et see oli tema, tunnistas üles. Lugu oli järgmine: my friend needed fake profil because he nedded to know something about one girl a he nedded to be friend with she so he needed some photos and I gave him your facebook so sorry. Nummi :) Mind kutsuti pool õhtut Vladkaks. Kui Eenok ja Tauri meie maja juurde tulid, siis hõiskasid kohe "Jõõõõoouuu Vladka!!!" :D:D Muidu pole nagu hullu, aga bitch please, mida nime???!!!??? 

Täna käisin Expressionsis proovipäeval. Reede õhtul käisin intervjuul. Olin seal 1-6ni õhtul ja asjatasime ringi. Mõtlesin, et see ka nkn töö, kus palju passimist, aga eii. Rääkisime muidugi küll jne, aga ülejäänud aja panime kaupa välja. Seal on kindlad süsteemid, kus millised ehted on, siis pidi seal tegema ümberpaigutusi, kui midagi oli vaja panna nt "nunnu" seina, aga ruumi polnud. Jaaa see mõtlemine pole seal kõige iisim. Kuna ma enamasti panin välja kaupa, mida juba oli, siis ei pidanud ma leiutama seal, kuhu panna uus kaup. Mis kokku tõsta, kuhu tohib ruumi teha jne... Aga üpris keeruline oli mõnd ehet üles leida, silme eest on nii kirju seal poes :D Ja neid on ju tohhuijaaa ka, aga samas... Oooooooeh!! See naine, kellega olin täna, tema ütles, et tal puudub absull huvi nende ehete vastu. Ma olin nagu, eeeeeeeeeeeee kuidas see võimalik on!?!?! Mul oli raske keskenduda sellele, mida tegema pidin, sest ma pidin ju vaatama, millised kõrvarõngad või kaelaketid siin ja seal on. Jõudsin juba välja valida, milliseid mul varsti vaja oleks ja :D Juba sellepärast mulle meeldis seal + selline omaette askeldamine ja see sättimine seal on päris mõnus. Eks varsti saab teada, kas saan tööle nüüd lõpuks või ei, sest kevadel on vaba aega veeeel rohkem kui eelmisel semestril oli.

Nüüd aga, seni kuni mul vaba aega lõputult käes on, siis vaatan Pretty Little Liarseid edasi. Päris mõnus sari on. Ilmselgelt olen ajast maha jäänud, sest avastasin selle alles nüüd, kui neil 4s hooaeg juba käsil on, aga jumalast hea on vaadata nii, et ma pean algusest 4nda hooaajani välja vaatama. Nii palju on ju vaadata!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar