teisipäev, 28. jaanuar 2014

mis värk on?!

Sellega, et mu ID-kaarti alati pikalt vaadatakse? Kas TÕESTI sellepärast, et pildil on mul huuleneet, aga päriselt mul seda enam ei ole? Või, misasja? Miks? See on peaaegu iga jummala kord nagu aamen kirikus, et mult dokki küsitakse (v.a Otepääl ja nüüd ka mõnda aega juba Vaarikas) ja sellest saan aru. Ma pole ju eriti pikk, olen vaevalt 160 täis ja tavaliselt on ju nii lühikesed alles lapsed. Mjaus käimisest ma kirjutasin, kui turva vahtis ülipikalt ja pani aga-näita-siis-armi nalja maha. Täiesti debiilne. Üks kord Mirage'is oli nii, et kõik teised läksid kenasti sisse ära ja ma olin ainuke, kes kinni peatati ja dokumenti näitama pidi. Ja jälle vaadati maru bravuurikalt mitu korda minu ID-kaardi pilti ja siis mind. Minu jaoks on see niiii tüütu juba, et sellist demonstratiivset kontrollimist pidevalt minuga tehakse. Tavaliselt ma küsin neilt midagi, et a'la "noo kas me pole sarnased või?" või ütlen et "olen küll see mina", et seda kontrolli väheke kiirendada :D Teised peavad alati minu tagant ootama ja ma ise ka ei viitsi seal ju tuimalt seista ja lasta turvadel mind skännida. Nüüd reedel Bussis oli samamoodi üks FBI. Andsin kaardi ja niiiiiii kuramuse bravuurikalt vaatas mind-kaarti-mind-kaarti ja nii veel mingi 5x. Siis küsisin muigega, et kas me pole tõesti sarnased??? Ta isegi ei vastanud mulle mitte midagi!! Ja tegi veel seda mina-kaart-mina-kaart vahtimist ja lõpuks kui tagasi andis, vaatas veel pikalt otsa. No pühaaaa jumal küll!!!! Miks selline FBI olema peab ja nii huiama? Tore, et turvad oma tööd max level tõsiselt võtavad ja ka täiesti mitte kõige populaarsema poolklubi ukse peal menti mängivad, jaaa, aga mind ajab nii kettasse pikalt pildi ja seejärel minu skännimine ja veel rohkem see, kui vaadatakse kordamööda pilti-mind-pilti-mind.... Nad teevad seda ise nii tõsiselt ja maru demonstratiivselt, see hoiak ei istu mulle mitte üks teps. Ja hurraa - ma saan neile veel 2 aastat sellega närvidele käia!

See on mu ID-kaardi pilt, aga mustvalgelt.
Otepää peod on leged. Pärast igat Otepää pidu ma mõtlen, et kus ta nii hull sai!? :D Mitte ükski kord, kui olen mõelnud, et võtab selle peo natuke rahulikumalt, pole seda juhtunud. Ikka paari päeva pärast meenuvad erinevad asjad või neid tuletatakse meelde. Ükski kord pole pusle tervik :D Kuna ma nüüd käin seal harva, siis vist on minu moto kogu aeg, et "yolooo paneme hullu". Hea on klubis käia, kui klubi on sõpru täis, saab mööda klubi ringi lasta ja igalpool on keegi, kellega rääkida. Seekord esines CBs Taukar! Ma nägin teda esimest korda ja ega temas midagi muud pole kui peale tema enda. Sellesmõttes, et laule on tal vaid üks. Selle ta ka esitas ja ülejäänud laulud kaverdas. Ise panin natuke Taukari bändimeestega sõpsi. Alguses enda teadmata, sest ma ei saanud midagi aru. Täiesti lambivennad olid mu jaoks, aga ju siis oli vaja ikka ära mainida neil, et nad Taukariga just laval olid :D Aa samas üks oli Põhja-Tallinna liige ka, see suur kutt, aga ma ei pannud seda üldse tähelegi, et ta Taukariga laval oli :D Muidu oli see esimene laiv, mille ma vist algusest lõpuni pm ära vaatasin, kuigi ma ei viitsinud küll seal vahepeal. Ja ükski kord pole niiii palju tantsinud :D Ilustorelõbus õhtu oli. Otepää pidudes ei pea pettuma!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar