teisipäev, 10. detsember 2013

Neljapäeva õhtul käisime Perona Bowlingus ühe ürituse läbiviimisel abis. Pidime jooke ja suupisteid valama/pakkuma. Umbes 4-tunnine tööots oli, millest enamik aja lihtsalt passisime üritust pealt ja rääkisime omavahel juttu. Igav oli, selles mõttes, et tööd väga palju ei pidanud tegema, aga lõbus oli, sest saime seal omavahel juttu rääkida ja nalja teha. Samas tuletati jälle meelde, milline lõbus töö see teenindaja töö on! Ja kuidas sellist tööd tehes näeb ikka igasuguseid inimesi ja mis igasugust juttu nii kuuleb... aga päris tehtav töö on, kui saame nii koos töötada. Mitte nagu Hispaanias, et päeva lõpuks tuli pooleks tunniks inimene, kellega ma ka lõpuks arusaadavalt rääkida sain :D Pärast tööd tulime koju ja sõime mandariine. 

Reedel oli meil kell 2 koolis rahanduse kontrolltööde järelvastamine. 65 küsimust õppida, 5 küsimust töös. Nohh, ma ei usu, et läbi sellest kontrolltööst sain, aga nagu ma juba maininud olen, siis on see kõige fucked up'im aine mu erialal, seega ma ei muretse. Siin räägitakse sellist juttu ka, et kolledžist on osad läbikukkunud tudengid teinud seda ainet muus ülikoolis, nt Eesti Maaülikoolis. Mõtlesime ka, et äkki peaks uurima kelleltki, kes on EMU-s seda ainet läbinud ja proovima seda seal, sest siin me ilmselt ei saa sellega hakkama. Aine on nüüd läbi ja eksam ootab ja mina ei oska ühtegi rahanduse ülesannet ise ära lahendada. Ilmselgelt pole mul mõtet eksamilegi minna, kus on ainult ülesanded sees. Sitaks normis seisus olen omadega. Reedel oli meil ka konverentsipaketi taasesitamise tähtaeg. Enne Riinu tulekut siia alustasime kodus selle ümbertegemisega. Arvasime, et me ei tee seda never ever enam valmis, sest muuta oli nii palju ja Exceli arvutused olid suht pekkis omadega ja üldse pidi nii palju muutma. Ülesanne oli korraldada reaalne 3-päevane konverents 100-le inimesele + välja mõelda nende 15-le saatjale eraldi 3-päevane programm. Koos konverentsi, vaba aja, söökide, majutuse, transpordi ja kõige muuga teha lõpuks ka reaalne hinnapakkumine. Kui palju me pidime helistama ja küsima, et "Tere, palju maksab bussi rent sealt sinna jne" või et "Tere, kas te mahutaksite restorani 115 inimest ära" või et "Tere, kui palju maksab teie giiditeenus sealt sinna ja nii kaua" ja blablabla... Ja siis mõtle, mida nende kaaslased teevad, kus nad kaua on, kuidas sinna saavad, kas neil on giidi vaja jne. Ja lõpuks Excel, kuhu oli vaja panna kõik hinnad kirja, teha konverentsiosalejatele eraldi hinnatabel ja nende kaaslaste eraldi, arvutada otsekulud, lisada hindadele käibemaksud, arvutada maksustatav marginaal... Blahhh. Ja kõik need takistused, mis meil korraldamisel ette tulid ja nende lahendamine. Never again ei viitsiks ma midagi sellist teha. Vahepeal tuligi Riinu juba siia ja ma pidin ikka veel seda edasi tegema. Lõpuks lõpetasin oma peaaegu teise koksi, kui Exceli arvutused valmis sain. Siis hakkas lõbusam osa pihta :D Laulsime karaoket ja käisime oma naabriga juttu rääkimas ja mis kõik veel. Klubisse läksime Sugarisse ja no mis kõik selle õhtu jooksul ära ei juhtunud... Riinu sai ka siin kõigi mu 3-e tüdrukuga kohe sõbraks (nii laivis kui FB-s :D) ja meil oli tore küll. Ja noh, pidu peoks, aga polnud pea 7 kuud vist näinud üksteist, uskuuuuuuuumatu. A noh see on nüüd mu tavaline elu, et ma ei näe inimesi, keda olin harjunud kas igapäevaselt või siiski üsna tihti nägema, väga-väga pikka aega... kui üldse.

Laupäeval läksime Riinu ja Marleeniga Riinut ära saatma ja kui koju tulime, läksin ma magama tagasi. Õhtul vaatasin Revenge'i season 3-e 8 osa ära. Täiesti pekkkiiiis, kuidas ma armastan seda sarja. See on niiiiii-niiiiiii-niiiiiiii hea!! Iga kord kui osa ära lõppeb, on nii, et oh dsiiiiiii, ruttu järgmine! Esimest hooaega vaatasin ma vist eesti kanali pealt. Hispaanias tõmbasin omale 2. hooaaja ja vaatasin ka selle väga kiiresti ära. Eile sain vaadata 9nda osa ära ja nüüd pean nädala ootama, et 10. osa välja tuleks. Kui keegi teist tahab vaadata mingit head sarja, siis vaadake seda. Te ei jäta enne selle vaatamist, kuni kõik osad on läbi vaadatud. Seetõttu lõpetasin ma 8nda osaga peaaegu pool 3 öösel ning ei läinud enne magama, kui Helerin koju tuli. Olime u poole 5ni üleval ja siis läksime magama ära.



Pühapäeval pidi olema tegelikult eksamiks õppimise päev. Suuresti see nii ei olnud, aga natuke ikka õppisin küll. Õhtul vaatasime ilmselgelt SNKT-d. Eile oli 'tourism planning' aines eksam. Ingliskeelne aine ja ingliskeelne eksam. Ei viitsi ennustada, kuidas läks, aga kui ma oleks ära õppinud kogu materjali, mis mul konspektis oli, poleks see mind ikkagi aidanud. Ei tea, natuke imelik oli see eksam. Pärast eksamit läksime käisime Pärnus kaltsukates ringi, sest meil on homme jõulukarneval. Meie kursuse teemaks on baywatch ja oli vaja midagi punast leida. Leidsime ka vajaliku mandi ja varsti-kohe lähme kooli oma etteastet läbi arutama. Loodetavasti me ikka teeme midagi, kuigi meie kursus see aktiivseim küll pole.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar