neljapäev, 5. detsember 2013

Kui ma üleeile blogimise lõpetasin, siis pidin eksamiks hakkama õppima. Mäletate? Käisin isegi Jussin Viinakauppas veel kiiruga, et üks energiajook võtta, et ära ei väsiks. Olin lõpuks kella 3ni ja natuke rohkem veel üleval. Ja tegin kõike peale õppimise :D Meil oli vaja laulda inglisekeelseid ja hispaaniakeelseid laule, meil oli vaja Google Translate'iga üksteisega rääkida ja siis end laua alla naerda, meil oli vaja tantsida ja karata, meil oli vaja midagi funni teha, mul oli vaja oma vanu blogipostitusi lugeda ja mõelda/naerda/igatseda selle üle/seda, mida kunagi teinud olen ja mis olnud on, siis oli vaja Kaisaga üksteise võidu kopeerida neid tšätti ja naerda uuesti nende üle jne. Kui lõpuks suht hommikul magama läksin, panin äratuse poole 8ks, et ma siis hakkaks eksamiks õppima. Ei ärganud üles. Kell 9 algasid meil koolis ettekanded oma tehtud uurimuste kohta ja sel ajal kui teised ettekandeid tegid, ma siis õppisin. Tegelikult oli see lebo ots, sellepärast ma üldse ei pingutanudki. Lugesin mitmeid kordi küsimused-vastused üle ja oligi olemas. Eksam 20-minutiline ots. Kuna aine oli 'pereplaneerimisega kaasnevad psühholoogilised probleemid', siis eksamiküsimused olid a'la, mis tundeid tunneb pärast raseduse katkemist mees, miks eelistatakse poja/tütre sündi, abordimüüdid, kognitiivsed reaktsioonid raseduse katkemisele jne...

Hetkel olen rebasteinkas. Järgmisel nädalal on mul kolmapäeval enda inka ja neljapäeval rebasteinka ja rohkem tunde mul polegi. Ehk põhimõtteliselt olen kooli tänasega lõppenuks lugenud, selles mõttes, et tunde enam pm pole. Ilmselgelt on veel ripakil kodutöid ja tähtaegu, aga mitte enam palju. Homme pean tegema rahanduse KT järele, kui ära ei tee, kukun aine läbi (mille ma kukun niikuinii - olen juba arvestanud sellega, sest eksamit ei tee ma never ever ära). Kui ma eelmisel aastal ei saanud matemaatika eksamitki ilma Maikota ära tehtud, mis oli (vägagi mainimist väärt fakt) gümnaasiumis õpitu peale, siis kuidas kurat ma peaks oskama ise üksinda teha intressi ja panganduse ja bilansi 7me topeltmurru ja mõtlemistvajavate nipikatega ülesandeid?! Hahaaa, ei oskagi. So far pole ma ühtegi kodust tööd osanud ise üksipäini ära lahendada, sest tüüpülesandeid pole ühtegi. Iga kord tundi minnes, kui ülesandeid üle lahendame, ütleb õppejõud a'la "vot see ülesanne kerge nüüd ei olnud, siin pidi nüüd mõtlema, tüüpülesanne oleks ju liiga lihtne". Jah, miljoni topeltmurru väljaarvutamine ja enne sellise tehte saamine on ju titetegu...

Õhtul lähme Sandra ja Marleeniga ühele tööotsale, homme tuleb Riinu Pärnusse!! Ja paus sai ka läbi.

- Sauu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar