teisipäev, 3. detsember 2013

30 aastat pole mingi näitaja!!!

Praegu on see lause meil korteris päris populaarne, SEST...

Reedel sõitsime Tallinnasse ühe vanema naisega, kes väitis, et tal on juhiload olnud 30 aastat. Juba algul kui autosse istusime suutis ta pilgu teelt kõrvale keerata, et pidi rämedalt jõnksatama, et normilt tagasi oma ritta saada. Okei, sõitsime edasi. Maantee oli peaaegu et rekkaid täis ja üks hetk hakkas naine ühest rekkast mööda sõitma. Kõige hullem möödasõit ever!! Kiirus oli väike, ta nagu ei möödunudki rekkast üldse, vaatasin wtf... JA vastu sõitis ka rekka! Ma ei saanud arugi, kui ma autos kisasin, et REKKA TULEB JU VASTU, sa lollpea!!!!!! Ja ta tegigi nii möödasõitu. Möödus aeglaselt rekkast, mina vaatasin, kuidas teine rekka meile vastu sõidab, on juba üliüli lähedal ja mõtlesin, et nüüd ongi kõik või? Lõpuks ta sai aru, et peab VIST ÄKKI rohkem gaasi andma ja no peaaegu et viimasel hetkel sai mööda sõidetud. Ja milline kergendus siis oli! Naisterahvas küsis selle peale, et nohh... lõite kartma vä?! Mida iganes... ma päris-päris-päriselt arvasin, et nüüd tuleb laupkokkupõrge. Lihtsalt vaatasin, kuidas meile rekka vastu sõidab ja kuidas ta iga kuradi minisekundiga järjest lähemale tuleb ja kuidas me kohe-kohe... Pole sõnu, kui jube see oli. Sain teada, mis tunne on see, kui hakkad matsu panema. Pärast siis see naine rääkis "et noh, mul oli kiirus natuke aeglane, tegin 50nega möödasõitu" ja et "mul 30 aastat juba load olnud ja polegi ühtegi avariid teinud". ILMSELGELT pole 30 aastat mingi näitaja!!! Enne seda kirus mingit autot, kes tegi möödasõitu, et no kas peab nii mööda sõitma ja blablablaa... ja mida ta ise kurat tegi?!? Hiljem sõitis ta üle lubatud kiirusega kiiruskaamerasse ka sisse, kusjuures ta ise ei saanud arugi, et trahvi sai. Kuidas saab selline rooli, kes isegi seda ei märka/ei tea, et kui kiiruskaamera pilti teeb, siis see tähendab t-r-a-h-v-i? Ja siis räägitakse, et noored ei oska sõita... Proovigu keegi veel öelda, et noored sõita ei oska! Just oskavad, isegi siis, kui nad kihutavad. Aga no see on teema, kus ei saa üldistada....

Lõpuks jõudsime Tallinnasse. Saime kuskil rändom kohas maha, kust läksime uue auto peale, sõitsime natuke Tallinnas ringi ja läksime Rakverre Helerini juurde. Jäime sinna kahekesi Sandraga, sest Helerin läks emaga teatrisse ja meie hakkasime õppima. Pidime oma konverentsipaketti täiendama, blabla... Kui valmis saime, hakkasime nv-d nautima. Kui Helerin ka tagasi tuli, mängisime Bussijuhti ja läksime Mjausse. Klubisse sisse minnes pidin näitama oma ID-kaarti ja ID-kaardi peal on mul huuleneediga pilt eks. Turvamees vaatas seda ülipikalt ja siis mulle otsa ning küsis (kusjuures ta ei öelnud huuleneet, ta ütles mingi metallijurakas või metallpolt vms, ma ei mäleta enam täpselt), et kus mul see siis nüüd on. Ütlesin, et võtsin ära. Ja siis tema arvas, et aga kui ma selle ära võtsin, siis mul ju ometi peab kuskil arm olema??? Mul oli whaaaat, sa päriselt tahad, et ma sulle oma huuleneedi armi näitan, sest kui mul seda ei ole, siis see seal pildil pole mina? Pidingi näitama talle, siis lasi mu lõpuks oma turvakontrollist läbi. Väga normaalne ju!?

Pidu oli kõva, meil oli üliüli tore ja ülipikk pidu. Ainult et kui seal klubis ühes ruumis olla, siis võib inimestest ikka VÄGA vale mulje jääda, kuna see ruum on seal max level pime. Saime omal nahal tunda ühe hispaanlase ja soomlase näol :D Peab mainima, et Aqva Spa fuajee on üks ilusamaid fuajeesid üldse. Laupäeval käisime tšillisime natuke linnas, õhtul mängisime ja laulsime ja jätkasime peoga. Käisime jälle Mjauuus, aga ei olnud niivõrd vinge kui reedel oli. Pühapäeval käisime ka linnas ja ühes realiseerimiskeskuses, kus oli Saksa-Belgia-Austria ja sinna kanti jäävate riikide manti. Päris cool oli. Ja õhtu poole sõitsime Pärnusse tagasi. Ja Hellarile meeldiks, kui ma mainiks, et Rakvere on ilus linn ka. Lumi oli maas ja kui me öösel kõndisime seal ühel valgustatud tänaval, siis oli suht breathtaking küll. Sandra ütles, et nagu Londonis oleks. Lumega veel see, et Pärnus on siiani ja on ka praegu null lund. Kahju natuke, oleks vähemalt ilusam.

Eile oli koolipäev. Veetsime kogu koolipäeva turismibossiga, kes meie seminare juhendas. Tegelesime kvalitatiivse uurimismeetodiga, pidime ise andmeid analüüsima jne... Täna oli koolist vaba päev ja on praegugi (kell on 22:04) õppimispäev ka. Homme on esimene eksam aines "pereplaneerimisega kaasnevad psühholoogilised probleemid". Aine läheb väga mu erialaga kokku, aga valikaine punkte on ju vaja saada kuskilt. Siiamaani olengi tegelenud pereplaneerimise uurimuse kokkupanemisega, järelduste tegemisega, analüüsimisega.... Veel on vaja õppida inkat ja noh, eksamiks kah. Pärast seda energiajooki ma usun, et püsin veel pikalt üleval, kuigi viitsimist on ZERO.

Sauu

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar