laupäev, 23. november 2013

töö

Kolmapäeval uurisin kolledži stendi, kus on tööpakkumised ja mulle jäi silma kaks pakkumist, mis mulle sobisid. Üks oli Simplimo firma tööpakkumine tooteesitlejana ja teine oli batuudikesusesse UP. Ühte kirjutasin, teise helistasin ja sain ka kohe vastused.

Eile käisime Santsuga Simplimo koolitusel pärast kooli, sest pidin minema samal õhtul Kaubamajakasse esitlust tegema ja minu esimeseks tööotsaks oli Boschi tolmuimeja :D Arvasin, et pole just kõige lahedam/lihtsam asi, mida esimesena esitleda. Ka selle tõttu, et ma täitsa üksinda tegema seda pidin, sest mida mina tean sellest, kuidas tolmuimejat esitleda?? Koolitusel olid veel 2 tüdrukut ning seal esitleti 4 asja: köögikombain, espressomasin ja 2 tolmuimejat. Avastasin eile, kui vinge võib üks köögitehnika olla :D Espressomasin ja köögikombain meeldisid mulle ikka täiega, mis sest, et kohvi ma üldse ei joo. Masinaga sai erinevaid kohvisid teha, sai kangust regullida, enda nimega kohvid ära salvestada jne. Et nt kui kontoris ütleb töökaaslane, et pliis tee mulle latte, ei pea küsima, kui kanget sa soovid, kui palju, vaid lihtsalt võtad tema nime lahti ja kui tal on oma latte ära salvestatud, peab ainult starti valima. Oosom :D Köögikombainist ja tolmuimejatest ma ei hakka rääkima, kuigi võiksin neist ka nüüd pool tundi vabalt ära jahvatada :D

Igastahes, koolitus oli päris lahe ja koolitaja ka. Tegime ise seal omale erinevaid kohvisid ja koolitaja tegi meile smuutit. Smuuti oli ilmselgelt seitsekümmend viis tuhat korda parem kui kohv. A kindlasti on tolle masina kohv ka väga-väga hea, lihtsalt ma ei oska hinnata kohvi maitset/kangust/kvaliteeti, kuna kohv on minu jaoks nii out jook. Pärast koolitust tulime Rannahotellist koju, sain pool tunnikest kodus olla ja lippasin bussile ja sõitsin Kaubamajakasse. Läksin Euronicsi poodi esitlust tegema. Alguses olid väiksed viperused seal, kuna mu tolmuimejaid polnud kohal. Koolitaja pidi tooma, aga jäi natuke hiljaks. Tõmbasin omale Boschi triiksärgi selga, koolitaja pani mulle koha valmis, rääkis veel põhiasjad tolmuimejate kohta üle, julgustas mind, soovis edu ja siis sinna ma seisma jäin. Rahvast liikus seal 3e tunni jooksul vähe, minust ja tolmuimejatest kahjuks keegi väga huvitatud ei olnud. Lootsin et saan 3 tundi repeadi pealt teksti panna, aga ei. Sain vaid küsida a'la "Tere, kas oleksite huvitatud Boschi tolmuimejate esitlusest?" "Tere, kas teile pakuksid huvi Boschi tolmuimejad?" Ja seejärel enamasti öelda lihtsalt okei, kuna vastused olid eitavad. Küll aga tuldi minu juurde küsima a'la et kuna tuleb uus playstasioni mäng välja või vastati, et tolmuimejatest on suva, aga antenni tahaks küll koju :D Viimaks oli üks naisterahvas huvitatud, aga tema tahtis tolmuimejat ainult filtriga, kuna tal on kodus kolm kassi ja seetõttu palju kassikarvu ning eelmine tolmuimeja kott ummistus karvadest ära ja seekord ta enam ei taha tolmuimejat tolmukotiga, vaid ainult filtriga jne :D Oleks ta veel rääkinud, teaksin tema kohta veel rohkem :D Aga see on vaid lahe, mulle inimestega rääkida meeldib ja väga palju rohkem oleks tahtnud seal rääkida. Seega jutustasin Euronicsi töötajatega....

Pärast esitlust käisin poes, miksisin omale salati kokku ja ostsin mandariine, läksin bussile ja siis batuudikeskusesse, kus me ise ükskord neljakesi hüppamas käisime. Õnneks asub UP kohe Porta kõrval, nii et mul on siin ikka kõik kodule täiega lähedal. Käisin seal rääkimas ära, tulin koju ja lõpetasin heaolufilosoofia kursusetöö ära. Pärast käisime BUSSis Abrahamil, aga ei mitte mingit vaimustust ei temast ega peost. Ma arvan, et kunagi ammu-ammu kui Abraham Helbis esines, oli ka kordades lahedam :D Polnud mu õhtu vist.

Hommikul oli megahull jonn ülesse saamisega, aga no pidi ju! Läksin kella 10neks UP'i. Töö on megalebo: lastel silm peal hoida, pileteid-jooke-šokolaade müüa, lapsi vajadusel keelata (ja seda oli juba vaja!), sünnipäevaruume ette valmistada ja koristada (üliülilebo), korda hoida ja niisama ringi seal jalutada. Max level lebo lihtsalt. Ja mulle meeldib ka. Lapsed ikka lähevad peale, saan seal nendega rääkida ja tšillida. Lahe koht, kus töötada. Olin lõunani, nägin 3e sünnipäeva. Vahepeal tulin koju ja õhtul enne kinnipanemist käisin uuesti, et näha, kuidas õhtul mis käib. Aga no selle koha pealt pole ka vaja midagi pm meelde jätta, kõik tuleb iseenesest. Ise saan ju aru, et koristada on vaja, batuudid korda teha jne. Kuna rahvast ei olnud, siis mängisin kossu, hüppasin batuudil... üliülichill. Tahan juba uuesti minna :D

Praeguseks on kõik... väsimus on max level ja homme on mul õppimispäev (viiiist). Rahanduse kontrolltöö on esmaspäeval, 65 küsimust. Sest see on ju niiii lebo ots ja rahandus ise on ka ju niiiiiii kerge ja eelmine KT ei olnud ju mul vaevaline E ja igal aastal ei kuku ju megapalju tudengeid sellest ainest läbi. Eii-eii-eii. Nii et ootan homset päeva :D

Sau

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar