reede, 29. november 2013

Rakvere

Olen praegu otsapidi Rakverre jõudnud. Nv olen Helerini ja Sandraga siin. Kunagi kirjutan sellest, loodetavasti on paljust kirjutada. Juba praegu oleks üks asi, mille ma siia kirja panna tahan, aga hetkel pole aega nii palju.

Kolmapäeval käisid Stage & Go Jordi ja Joseph siin. NEID OLI NIIII HEA NÄHA!!!!! Nad tulid enne kella ühte kooli ja rääkisime nendega poole 3ni juttu. Tegime neile eesti kingi ka - kilud, must leib, kohukesed, vana tallinn, õlu, kali, Kasekese kommid ja Eesti-kirjaga külmkapimagnet-avaja. Nad olid rõõmsad selle üle :) Jutustasime nendega uuest suvest ja ütlesime, KUI VÄGA me igatseme Calellat ja rääkisime ka uuest suvest seal. Ma ei hakka praegu ütlema, et lähen, sest 100% ma kindel pole ja ma pole neile veel hispaaniakeelset motivatsioonikirja saatnud ja üleüldse see protsess on alles alguses hetkel. AGA... ma tahan VÄGA minna tagasi. Peamiselt sellepärast, et see elu (peale tööd) oli mu lemmik ja need inimesed, kellega ma suvel kohtusin. Valerioga nt suhtlen siiamaani, kogu aeg laseme whatsappis. Ja kui Martin mu hotellist ära läks ja Saksamaale tagasi jõudis, küsis, kas ma olen ka järgmisel aastal Tauruses tööl, sest tal igasuvine traditsioon seal käia. Ja siis veel ühed tahavad Calellasse uuesti tripile tulla... Ja see on viimane kord, kui ma minna saan. Kui ma kooli ära lõpetan, siis ilmselt enam ei lähe ju. Nii et ma ei tea veel, aga ilmselt lähen! Miski kinni ka ei hoia ju.

Neljapäeval oli Videviku saaga maraton Sandraga. Terve päeva õhtuni välja vaatasime. Kõik filmid said vaadatud!

Nüüd aga... hakkame nv-d siin Rakveres nautima. Ciao!!
 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar